Isnin, 24 Oktober 2011

Who Lets The Dog Out..!

Kumpulan mahasiswa, Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) akan mengambil peluang atas kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke Universiti Islam Antarabangsa (UIA) esok untuk mengadakan demonstrasi.

Rancangan berkenaan bertujuan menggesa UIA menarik balik tindakan penggantungan ke atas pakar undang-undangnya, Professor Abdul Aziz Bari.

SMM juga akan menghantar satu memorandum kepada perdana menteri berhubung isu tersebut, esok, kata Pengerusi SMM Ahmad Syukri Ab Razab (kanan sekali, duduk) lagi.

"Kita akan minta perdana menteri campur tangan untuk lepaskan Aziz Bari dari tindakan gantung tugas.

"(Kita minta perdana menteri) beri maklum balas terhadap isu ini dan supaya perdana menteri gesa kementerian pengajian tinggi bertegas dalam isu kebebasan akademik.

Nampaknya usaha pembangkang untuk terus menggunakan mahasiswa untuk menjadi hamba sahya@kuda belang taksub terus mendapat sambutan.

Cuba ditanya setiap ekor yang berangan nak mengepalai demo tersebut akan kualiti dan pencapaian akedemik mereka..mesti hancur atau cukup cukup makan ajer.

Pelajar cemerlang tahu amanah dan tanggungjawabnya kepada diri dan keluarga jauh sekali bertanggungjawab kepada bangsa, agama dan negaranya yang telah menyebabkan hamlau hamlau ini duduk belajar di menara gading!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. ala biasa lah...pelajar tu pencapaian hanya cukup makan aja.. byk da kita lihat...pelajar yg bijak biasanya bangsa asing...meka tak buat benda tak senonoh..meka belajar..jubur pun keputusan bukan baik sangat pun nasib aja jd tpm itu pun sekejap...mcm pak dolllllah la..tak tau la..tidur laah

    BalasPadam
  2. jom g uia, tampar muke budak2 nie..

    BalasPadam
  3. Jom ramai-ramai g kc celi mulut budak-budak kurang ajar tu....belum graduate pun da naik tocang, tujuan g belajar pandai-pandai bukan belajar demo..

    BalasPadam
  4. Biasalah depa Pakatan Haramjadah nie. 
    Hanya Mahasiswa yang tidak Akil Baligh sahaja yang depa boleh kelentong! 
    Orang luar dah tak percaya pada golongan Al-Jubury!

    Awat tak upah Bangla join demo sekali?

    BalasPadam