Sabtu, 4 Februari 2012

Jualan Murah Hadi Berjaya..Lelong ! Lelong !





















PAS Pusat sebulat suara menolak hasrat Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk tidak dicalonkan dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) sama ada di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) atau Parlimen dengan membuat keputusan bahawa beliau perlu bertanding di PRU-13.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, keputusan itu dicapai dalam mesyuarat biro politik yang diadakan pada Khamis dan Abdul Hadi turut akur dengan keputusan tersebut.

“Maka isu penarikan diri beliau tidak berbangkit kerana parti melihat beliau masih diperlukan bagi memimpin parti dan Pakatan Rakyat (PR) menghadapi PRU-13,” katanya dalam satu kenyataan pada Jumaat.

Amacam..! Test Market Hadi Berjaya..!!! orang yang paling tersenyum lebar sebenarnya Nik Najis...Lu Fikir La Sendiri..!!!

2 ulasan:

  1. Macam perangai budak2 tadika lah pak presiden PAS ni.... Nampok sangat belebongnye.

    Low class punyer wayang kulit.

    BalasPadam
  2. Buat keputusan tak nak bertanding tu...hanya "Test Market " je. Nampaknya market value masih lagi tinggi sebab itulah tarik balik. Teory Nik Aziz memang betul ....Lagi tua lagi high value..macam barang antik.

    Allah s.w.t.wafatkan Nabi pada umor enam pulohan sahaja kerana Allah Maha Mengetahui yang umor selanjut Nik Aziz tidak lagi productive untuk menjadi KhalifahNya. Maaf ya...

    BalasPadam