Jumaat, 4 Januari 2013

Akhirnya Mad Sabu Berjaya MengKOMUNISkan PAS..!


PAS Hancur..! di satu pihak masih ada yang mempertahankan kesucian agama Islam...di sebelah pihak yang lain yang memang hanya berkopiah dan berjubah PAS semata tetap akan merelakan kesucian tergadai..kalau agama boleh digadai jangan tanya la bab maruah, keluarga, anak bini, menantu jauh sekali bangsa dan negara.

PAS melalui jurucakap dan pencinta komunis yang juga Timbalan Presiden PAS membuktikan bahawa agama hanya alat..! agama hanya lesen untuk mendapat laba dari kutipan derma jihad@jahat dalam ceramah ceramah kalau pun bukan tabung mangsa Memali.

Itu pun ekslusif kepada para pemimpin mereka sahaja..kepada kuda belang mereka taraf hidup hanya sebagai hamba abdi @ kuli batak yang perlu membayar sejumlah wang bagi mempastikan pemimpin mereka hidup dengan senang lenang...tak gitu?

Namun yang lebih ekslusif dan terpilih ialah sekutu setan mereka yang boleh mendapat laba tanah rezab melayu yang nilainya berpuluh puluh juta...! sekali lagi..hamba sahya hanya boleh dengar dan lihat..! lu ada?

'PAS kekal dengan pendirian yang dikeluarkan oleh presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang membenarkan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam sebagai rujukan kepada tuhan, kata Mohamad Sabu'

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Dulu PAS Nak LELONG Putrajaya kerana Agama
    Sekarang PAS Dah LELONG Agama kerana Putrajaya.

    Selain dari ucapan berdegar-degar konon nak membela dan memperjuangakan Islam..aku tak jumpa yang Islamnya PAS buat..yang JELAS merosakkan Islam dan kepentingan umat Islam.

    Ingat pesan Rasulullah S.A.W ..Awas bahaya Khawarij..

    BalasPadam