Selasa, 22 Januari 2013

Jambu Anwar Khianat Bank Islam Salur Maklumat..!


Nampaknya Jambu ANwar ni bukan sahaja otak udang ekonomist yang berlagak nujum dalam politik malah diberitakan jambu ANwar ni juga merupakan pengkhianat yang menyalurkan dokumen sulit Bank Islam kepada pihak ketiga..

Bank Islam membuat laporan polis ke atas ketua ekonomisnya Azrul Azwar Ahmad Tajudin atas dakwaan memiliki dan mengedar dokumen sulit syarikat tanpa kebenaran.

Laporan oleh ketua jabatan sumber manusia Bank Islam, Jamilah Abdul Sallam itu mendakwa dokumen itu melibatkan satu cadangan korporat melibatkan bank tersebut.


"Encik Azrul yang tidak mempunyai akses dan autoriti terhadap dokumen tersebut telah menyerahkan dokumen tersebut kepada pihak ketiga yang tidak berkaitan tanpa mendapatkan kelulusan atau kebenaran," dakwa Jamilah.

Dalam laporan bertarikh 18 Januari itu, beliau juga mendakwa Azrul menyalin dokumen "sulit dan sensitif" terbabit dan menghantarnya melalui emel kepada pihak terbabit.

Ketua polis daerah Dang Wangi ACP Zainuddin Ahmad ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dari Bank Islam tersebut.



LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Bank ISLAM ke Bank RAKYAT?

    Wallahualam..

    BalasPadam
  2. Sepandai si Azrul ni, takkan lah dia kurang pandai hantar dokumen 'sulit dan sensitif' melalui emel bank? Dia tak tau ke pihak bank berhak membaca setiap emel yg dihantar dari computer system bank?

    BalasPadam