Selasa, 22 Januari 2013

PM Cakap Serupa Bikin.! Bikin Serupa Cakap..!


YAB Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib bukan sekadar bercakap malah melakukannya! cakap dan buat! cakap nak ke Palestin..ada peluang terus pergi..! Anwar cakap jugak..cakap secara bisik menyokong Palestin tapi lantang membela Israel dan berikrar akan mempastikan dan mempartahankan keselamatan Israel..! nampak bezanya..?

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Gaza untuk memulakan lawatan bersejarah di bumi Palestin. Beliau disambut Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh.

Inilah kali pertama seorang Perdana Menteri Malaysia menjejakkan kaki di bumi Palestin.
Beliau yang melakukan lawatan kemanusiaan akan mengadakan pertemuan dengan anggota Kabinet dan Ahli Parlimen Hamas.

Najib juga akan menerima Ijazah Doktor Kehormat dari Universiti Al -Aqsa. Turut serta dalam lawatan itu ialah isteri beliau, Datin Seri Rosmah Mansor. - UTUSAN

PM dijadulakan ke Sekolah yang dibiayai oleg rakyat Malaysia iaitu sekolah AL Malizia dan akan meletakkan batu asas pembinaan Pejabat Perdana Menteri Palestin yang musnah di bom oleh Yahudi Israel tuhan politik Anwar..

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. ANUWAR X BRANI NK JEJAK BUMI PALESTIN SB TAKUT KNE BOM DGN PEJUANG HAMAS BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Salam to all, seorang pemimpin dari Bani Jawi berdarah bangsawan dari suku kaum Bugis memijak kaki di Bumi Palestine hari ini...Yahudi sudah pening kepala....bukan Yahudi Izrael tapi Yahudi Malaysia?salute spring to Tok Najib

    BalasPadam