Selasa, 22 Januari 2013

Zuraidah Akui Tubuhnya Busuk Untuk Dicium..


Pesan orang tua tua..maghrib maghrib ni jangan main diluar nanti tersampok setan, begitu juga ler dengan kenyataan terbaru Mak Lampir ni..ramai kuda belang PKR dan hamPAS yang dah tersampok..! Itu sebab epat cepat pergi ambik air sembahyang dan tunaikan sembahyang maghrib pasti kita akan dilindungi dari iblis dan setan..!

Mak lampir ada mengkekek bahawa..

Kemunculan pengundi baru yang mendadak di Selangor dengan sejumlah besarnya tidak dapat dikesan, membuktikan komplot Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan Umno BN akan berterusan bagi merampas negeri itu.

Timbalan Pengerusi KEADILAN Selangor, Zuraida Kamaruddin berkata, taktik lapuk SPR itu akan dipatahkan dengan kerjasama rakyat yang mahukan pilihan raya bersih dan adil.“Sehingga kini, kita masih menggunakan Sistem Menang Pilihan Raya (Sismep) untuk mengesan pengundi hantu.

Yang menggunakan taktik lapok ialah pembangkang..yang guna modal basi ialah mak lampir dan pembangkang..! ini semua trick nak menutup kemaluan bengkok dan besar mereka apabila mereka menjulang piala kekalahan dalam PRU13 yang bakal tiba tak lama lagi nanti.

Dari dulu, semenjak pemimpin mereka tersampok hantu lalu mewajahkan siapa sahaja pengundi yang tidak menyokong mereka sebagai pengundi hantu maka kokokan pengundi hantu ini akan terus menjadi zikir suci mereka dalam setiap pilihanraya, malangnya hantu hantu ini tidak di zikirkan dalam PRU12 yang lalu kerana mereka menang! mereka berjaya menawan kerusi pilihanraya! mereka berjaya mengumpul 4 biji kenderaan  mewah di kerusi empok mereka.

Kini apabila tempoh berbulan madu, tempoh makan gaji buta, tempoh rakyat diberikan mandat untuk memilih kerajaan yang baru, mereka gusar...mereka risau, pembangkang cemas, mak lampir lemas..!

Mak Lampir manambah..

Proses culaan tetap berjalan hingga ke hari ini bagi memastikan senarai pengundi dapat dikesan,” kata Ketua Wanita KEADILAN itu.“Rakyat diperlukan untuk bersama-sama menjadi sukarela sebagai pemerhati pada hari mengundi. Kalau ramai yang berkawal, SPR dan polis atau pihak bersekongkol dengan Umno BN takut untuk menipu,” katanya ketika dihubungi.

Rakyat sekali lagi akan diheret sama! kuda belang sekali lagi di ajak untuk bertindak liar dengan menentang proses demokrasi yang aman dan tenteram, kuda belang diajak untuk menakutkan pengundi! soal kekalahan sudah ditangan mereka tetapi kekalahan yang bakal mereka tanggung biar lah dilihat tragis, liar dan dizalimi.

Kuda belang perlu dirasuk dari sekarang! perlu dizikir kan bahawa kekalahan yang bakal berlaku kerana ketidakadilan Kerajaan dan SPR..! Ini semua kerja pembangkang yang rendah akhlak dan moral! pembangkang yang langsung tidak mengutamakan kebaikan dan kebajikan rakyat! politik bagi mereka ialah cita cita mereka tercapai walau apa jua cara dan natijah sekalipun..!

Kuda belang perlu terus di azimatkan bahawa perjalanan sesat mereka sahaja lah yang suci..walhal majoriti rakyat terutama rakyat Selangor sudah tidak sabar sabar menanti detik tibanya PRU13 kerana rakyat sudah serik, sudah celik, sudah kesal kerana memberikan hantu, iblis dan setan mentadbir negeri dan menjadi wakil mereka..! rakyat mahukan pemimpin normal! pemimpin manusia yang berjiwa manusia! pemimpin yang tahu mengutamakan rakyat dan menepati semua janji..! Pemimpin sejati itu ada dikalangan calon Barisan Nasional dalam PRU13 yang bakal menjengah nanti..


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan