Rabu, 30 Januari 2013

PANAS 18PL...Video Kenapa Anwar Menjadi Peliwat Didedah..!


Setiap perkara yang berlaku pasti ada permulaan, kerananya pasti akan ada pengakhiran...begitulah urusan setiap makhluk di alam fana ini..setiap urusan juga pasti bersebab dan bernatijah..! 

Sama la halnya dengan makhluk yang bernama Anwar Bin Ibrahim..kenapa dalam banyak kes yang terdapat didalam dunia ini, Anwar memilih liwat sebagai kes kegemarannya...pasti berpunca, pasti bersebab dan tentu lah kita semua tahu natijahnya..!

Seseorang yang gemar melakukan sesuatu pasti kerana dia telah lazim melakukannya..perlakuan terbentuk dari pemikiran biasa yang wujud dalam minda sedar setiap kita...alah bisa, tegal biasa! 

Namun jika seseorang mampu dan tergamak melakukan sesuatu keatas orang atau sesuatu yang lain walhal ianya salah dan bertentangan dengan sifat semulajadi ia juga pasti berpunca dan bersebab.

Anwar juga pasti ada sebab! apakah mungkin Anwar juga pernah di liwat suatu masa dahulu, Anwar pernah di liwat semasa zaman mudanya yang akhirnya ia terbentuk dan melingkari pemikiran dan fitrah hidupnya.

Jika benar begitu, liwat juga merupakan kelaziman dan kebiasaan bagi makhluk seperti Anwar. Cuma bezanya bagi Anwar dah tua tua ni mungkin meliwat lebih mudah dari di liwat. Mudah seperti mana makan karipap..

Video Paling Lahsyat (PL) dibawah mungkin boleh kita kongsikan..kenapa dan mengapa..huhuhu



wakakaka...moral - peliwat tak boleh jadi pemimpin jauh sekali nak jadi Perdana Menteri!!!
Lu Fikir La Sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan