Khamis, 31 Januari 2013

Mahfoz Buktikan Politik Kepala Lutut Masih Laku Didalam PAS & Sekutu..!


Mahfoz Omar @ Mampoz Bean yang juga Naib Presiden hamPAS hari ini sekali lagi membuktikan kepada masyarakat Malaysia bahawa politik kepala lutut dengan nama lain ialah politik tanpa menggunakan akal terbukti masih lagi berkesan dan relevan diguna pakai dalam mengenyangkan tembolok kuda belang yang sentiasa lahap dengan versi politik tipu, fitnah dan mengelirukan.

Ahli Parlimen Pokok Sena yang bakal di bersarakan oleh pengundi di dalam PRU13 akan datang InsyaAllah kali ini menyembur nyembur berhujah dengan menjadikan secebis kertas kusam@husam sebagai wahyu baru yang mesti kuda belang mereka imani...ish..ish..ish..!

Cercerita...cercerita..

Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar menuntut penjelasan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) serta Kementerian Dalam Negeri (KDN) berhubung surat yang didakwa mengarahkan untuk menghantar kad pengenalan yang tidak dituntut ke Sabah.

"Saya bimbang kad pengenalan yang mereka kata hendak dilupuskan ini diberi kepada warga asing yang akan membenarkan mereka mengundi pada pilihan raya," katanya dalam sidang media di ibu pejabat PAS hari ini.

Tambah Mampoz bean lagi..

"Saya nak tahu sejauh mana (kebenaran surat) dan berapa jumlah kad pengenalan yang tidak dituntut ini. Kerajaan perlu umumkan kerana mereka sudah pun kumpul (kad pengenalan dan Mykid).

"Saya juga nak minta penjelasan bila dan di mana ia dilupuskan," kata MP Pokok Sena itu lagi.

Katanya, kandungan surat tersebut mengarahkan supaya kad pengenalan dan Mykid di hantar ke sebuah alamat yang meragukan.

"Adakah ini alamat pejabat pendaftaran negara di daerah Keningau? Saya minta penjelasan. Kerajaan kena umumkan kerana benda ini sangat meragukan"Saya tak tahu sejauh mana kebenaran surat ini tapi surat ini sampai kepada saya," katanya.

Nampak bagaimana politik kepala lutut @ kepala bana Mahfoz sedang menyuapkan benih fitnah kepada kuda belang? mula mula dia kemuka hujah..lepas tu dia tanya balik..betul ke? sahih ke? benar ke? sedangkan fitnah sudah terpasak ke kepala lutut kuda kuda belang yang lain...!

Nilai politik murahan seperti pelacur ni memang menjadi pakaian Mampoz sejak jadi Ketua Pemuda PAS lagi..! kalau pelacur pun bukannya standart pelacur china doll yang Anwar balun tu..ini peringkat pelacur tua yang esok dah nak bersara...tak caya cuba tanya Nik Najis.

Mahfoz..mampoz..! kecik kecik tak nak mampos..dah tua menyusahkan orang...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. DIAORG BIAWAK MATI TGH JLN PUN, ASAL UTK SLHKAN UMNO, BOLEH LAKU PE.

    BalasPadam
  2. Mintak mat launch ni keluarkan jugak bukti pulut kuning 3 tingkat berharga RM19 ribu. Dah menunggu dari April tahun lepas lagi, tapi satu ape bukti pun mat launch tak bagi. Ni nak tambah fitnah baru pulak...

    BalasPadam