Jumaat, 18 Januari 2013

Listen..Listen..Listen..! Pudin Angin Sebab Tak Jadi Calon BN Temerloh?

lu jangan panik..! gua cover budak suruhan lu tu..! isap? nanti ler..!
Khabarnya Pudin bukan main sakit hati dengan Zahora..katanya,

Sambil menyifatkan KS Bawani sebagai seorang yang "komited dan sopan", Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah hari ini membidas Pengerusi Suara Wanita 1Malaysia (SW1M) yang disifatkan beliau telah memperkecilkan mahasiswa undang-undang dari Universiti Utara Malaysia (UUM) itu.

"Tak perlu mengguna ayat-ayat yang boleh membawa maksud mencadangkan Bawani keluar dari Malaysia dan UUM.

"Adalah lebih baik kalau Sharifah berhujah dengan bijaksana, dengan pengajaran yang baik, berdebat dengan cara yang terbaik," katanya menerusi SMS kepada Sinar Harian Online.

Terdahulu, beliau mengadakan sesi pertemuan "teh tarik" dengan KS Bawani di ibu negara.

Pudin ni pun dah takde harga lagi..nak meroyan ke, nak tunjuk lagak politik baru ke, nak menjilat Anwar ke, kita tak peduli pun...apa yang kita difahamkan bahawa Pudin tidak akan dicalonkan lagi sebagai wakil Barisan Nasional dalam PRU yang akan datang...so Pudin kalau nak bertanding jugak dan berangan nak mengekalkan title YB nya tu bertanding ler atas tiket pembangkang...Anwar mesti bagi punya!

Bagi kaum kerabat di Temerloh, mereka memang tunggu Pudin bertanding atas tiket pembangkang..sebab? sebab mereka memang tunggu lembu jinak Anwar ni untuk di 'kekah'kan beramai ramai..! Pudin menang dan disokong di Temerloh selama ni pun kerana Pudin pakai baju BN dan UMNO..lebih dari itu Pudin tak de nilai..! takde harga! Jasa? jauh ler...orang Temerloh tak rasa termakan jasa pun...!

Amacam Pudin? tunjuklah 'jantan'! tunjuklah 'warna' yang sebenar..! jom la lawan BN.!

Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. KLU KITE NK TAU DIN SOKONG KERAJAAN ATAU TAK JGN CALONKN NAMA DIA AMACAM HUHUHU

    BalasPadam
  2. Koi bukan suka pudin ni. kalau kat temerloh, bukan ande orang sokong dia. rodong dia pun tak suka dia. yg suka dia persatuan silat lurah semantan dan persatuan futsall kat belakang bomba temerloh je. dah la semantan dalam PAS, tak de satu bende pun dia tolong buat utk org temerloh dan umno temerloh. chika perut koi dengar nama dia. wakakakaka

    BalasPadam