Jumaat, 25 Januari 2013

PANAS..!!! Anwar Akan Adakan Lawatan Ke Israel Pula..!


Demi survival tuhan politiknya, Anwar perlu ke Israel bagi menyatakan sokongan padunya kepada Yahudi laknattullah itu. Anwar yang mendapat sokongan kuat dari DAPig dan hamPAS pasti akan berhujah menyembur nyembur air ludah bahawa pemergian dan lawatan kemanusiaan YAB PM Dato Seri Najib ke Palestin 2 hari yang lalu bukan atas sokongan mejoriti rakyat. Sokongan Anwar keatas Israel la yang merupakan sokongan majoriti rakyat..tak gitu? huhuhu...

Anwar yang dipelok cium oleh Kit Siang dan Karpal serta di ampu oleh Hadi dan Nik Najis pasti akan mempersembahkan kepada Israel bahawa semua umat Islam dan rakyat Malaysia sebenarnya tidak menyokong perjuangan Palestin baik Hamas atau Fatah..Anwar juga diberitakan akan mengulangi ikrarnya yang mahu mempastikan keselamatan Israel akan terus dipelihara.

Sokongan keatas pembunuhan dan pencerobohan Israel ke atas Palestin merupakan salah satu usaha terbaik Israel yang disokong kuat oleh Anwar, Hadi, Nik Aziz, Kit Siang dan Karpal bagi mempastikan keselamatan Israel terus dapat dipertahan dan terpelihara..tak gitu? huhu..


Berita dari Keldaian, rockot dan hARAKah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Jangan lupa heret KUNCU KUNCU dia sekali: Wan Azizah, Nurul Izzah, Azmin, Shamsidar, Lim Guan Eng, LKS, Karpal Singh dan Of course kuncu kuncu PAS PUSS PISSS dia..lebih ramai lebih meriah..

    BalasPadam