Khamis, 3 Januari 2013

PANAS..Ulasan Mad Sabu Berkaitan Kematian Pahlawan Negara Dato Temenggung Kanang Anak Langkau..!


Seluruh negara tidak akan sesekali lupa bagaimana Timbalan Presiden hamPAS @ laki Normah @ Mad Sabu menghina seluruh pasukan keselamatan negara apabila mengiktiraf dan mengangkat perjuangan sesat lagi jahat komunis sebagai perjuang kemerdekaan negara.

Malah penghinaan Mad Sabu kepada pasukan keselamatan itu dibuktikan dengan mengimani bahawa pejuang komunis seperti Mad Indra dan pasukannya yang menyerang dan membunuh pasukan keselamatan di Balai Polis Bukit Kepong pada Febuari 1950 dulu sebagai tindakan wajar dengan menganggap bahawa mereka yang mati merupakan alat dan tali barut British. Nauzubilah..!

Malah Mad Sabu dalam satu ceramah di Tasik Gelugor Penang Ogos tahun lalu juga berikrar akan mengubah fakta sejarah yang disifatkan olehnya sebagai sejarah UMNO semata mata. Dato Onn dan Tengku Abdul Rahman adalah agen penjajah manakala komunis la pejuang kemerdekaan negara sebenar yang perlu ditulis didalam sejarah kerana berani dan sanggup menyerang serta membunuh tali barut British ulas magkuk hayun ini lagi.

Hari ini seluruh negara muram dengan berita kematian seorang pahlawan negara yang berjuang melawan komunis. Nyawa Dato Temenggung Kanang hampir sahaja melayang apabila ditembak didada dengan perut yang terburai demi mempertahankan rakan rakan sebatalion yang diserang oleh komunis. Akibat dari peristiwa itu beliau terpaksa berumah di hospital selama 14 bulan atau setahun 2 bulan.

Seluruh negara pasti sedih dengan pemergian pahlawan negara ini, tapi mungkin sebaliknya bagi Mad Sabu dan sekutunya...Mad Sabu lebih baik diam dari membuat sebarang kenyataan atas berita sedih ini kalau pun sekarang mungkin Mad Sabu dan sekutunya sedang bersorak gembira kerana musuh 'nya' telah pergi meninggal kan kita semua...

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Mana ulasan Mat Sabun tu?

    BalasPadam
  2. Mat Sabun cakap guna kepala lutut!

    Otak penuh taik Mat Sabun nih!

    BalasPadam
  3. sapa yg manipulasi crita komunis ni...cerita nya lain...tapi geng pencacai ameno pening....kami anak pejuang merdeka..API, AWAS, Hizbul Muslimin adalah pejuang sebnar kemerdekaan negara. ameno just anjing penjajah

    BalasPadam