Khamis, 17 Januari 2013

PRU13..Kor Ming Akan Kalah Di Kerusi DUN Pantai Remis


Berita gembira dari Barisan Nasional bakal menyesakkan perut dan dada puak pembangkang, terbaru pendedahan YAB MB Dato Seri Zambri Kadir mengatakan bahawa...

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, berkata beliau tidak menolak kemungkinan akan berlaku kejutan di kerusi DUN Pantai Remis yang dikuasai DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

Jelasnya, kerusi tradisi pembangkang yang disandang oleh Nga Kor Ming yang baru-baru ini dilaporkan terlibat dengan skandal tanah di Kelantan itu bakal memberi kejutan yang mungkin tidak diduga oleh sesiapa.

“Calon kita yang berpotensi telah bekerja begitu keras dan bukan satu kejutan sekiranya Pantai Remis dirampas semula oleh BN pada pilihan raya akan datang,” katanya lagi.


Rakyat sudah celik..rakyat sudah tahu..rakyat sudah muak dengan politik jijik puak pembangkang..!  Rakyat sudah tidak sabar sabar menanti PRU13..banyak kerusi pembangkang yang akan kembali ke tangan BN. Itu sebab anggaran BN berjaya memenangi 160 kerusi dengan mendapat majoriti lebih 2/3 bukan suatu yang mustahil.

Pembangkang akan di humban ke longkang..! Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan