Isnin, 14 Januari 2013

Belajar Cara Baru Bagaimana Menjual Kalimah & Akidah..!


Ini namanya politik longkang...politik kokang...malu malu lobang! Sejak dari awal PAS wujud, taktik ini memang digunakan..! jual dan gadai kesucian agama adalah roh dalam perjuangan sesat hamPAS..!

PAS tahu Hadi dan Nik Aziz dah jauh tersesat dan menyesatkan...menjilat ponggong Anwar dan Kit Siang pagi dan petang menyebabkan majoriti kuda belang hamPAS rimas dan 'panas'. Oleh kerananya hamPAS kena corner baring beb..bagi kuda belang hamPAS kena ambik tindakan ini...

Tindakan ini diimani bakal mengembalikan keyakinan kuda belang untuk kembali masuk kedalam 'syurga' yang dijanji, kalau tak tinggal Nik Najis dan Hadi berdua jer duduk dalam 'syurga'..tak syok bro!

Kenapa Hadi tak ubah pendirian jugak?

Sebabnya mudah...mudah bagi Hadi@hamPAS untuk berdepan dengan tuhan tuhan politiknya Anwar, Kit Siang, Karpal dan Guan Eng untuk bermadah dan berhelah bahawa tindakan ini terpaksa diambil bagi mengembalikan keimanan kuda belang..! Soal Kalimah yang begitu murah dijual oleh Anwar dan DAPig boleh terus dilelong...Bagi Nik Najis dan Hadi dia apa peduli..!

Tunggu esok apa respon tuhan politik gereja mereka...mesti terkulat kulat dan terkujat kujat 2 ekor pemimpin merangkap tok garu hamPAS tu...pttuuiihh!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. HARAP2 BEROK PAS BLEY JWB..UMAT ISLAM PUN NAK TAU BERAPA 'ONGKOS' DAN HABUAN BILA WALLY SLIPAU DAN TOK GARU HADI DAH JUAL ISLAM KAT DEEAYYPIG HUHUHU

    BalasPadam
  2. Salam
    Puak puak kafir sebenarnya tidak ikhlas untuk menggunakan Kalimah Allah..... Ada sesuatu yang lain disebalik kehendak tersebut .....
    1) Umat Islam dan Melayu berpecah belah dan Kristian bersatu padu 2) Undi peribumi kristian Sabah dan Sarawak ( Perlu di ingat... Undi Sabah dan Sarawak adalah NYAWA BN )
    Wassalam

    BalasPadam