Jumaat, 18 Januari 2013

Azmin Mengaku Jua Akhirnya..!


Setelah diberitakan menggadai isteri kepada Anwar, mengumpul harta kekayaan melimpah ruah, mendapat Afifah yang disyakki anak Anwar bersama Shamsidar, menderhakai bonda nya yang langsung tak diambil kisah, gambar bersama betina didalam bilik air dan ruang tamu rumah...kini Azmin sekali lagi tampil dengan bodoh sombongnya menggadai Kalimah..! 

Demi tuhan politiknya Azmin sanggup menafikan hak Tuhan yang satu..! tuhan yang sebenar benar yang wajib kita semua sembah..! 

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali berkata, pihaknya berpegang pada pendirian Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang 8 Januari lalu yang membenarkan orang bukan Islam menggunakan kalimah ALLAH dalam Bible versi bahasa Melayu.

Azmin juga menegaskan, pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat (PR) telah sebulat suara menerima pendirian Abdul Hadi yang membenarkan semua agama menggunakan kalimah suci itu tanpa  menterjemahkannya ke bahasa lain dan tidak boleh disalahgunakan.

"Pendirian ini tuntas dengan pendirian Pas pada 2010, tidak berganjak walaupun perkara ini dibincangkan semula oleh kerana beberapa kenyataan, tetapi pendirian Pas dan PR tidak berubah.

"Kita tidak boleh tukar pendirian setiap hari," kata beliau kepada pemberita di ibu pejabat PKR, di sini hari ini.

Sambil tu sempat juga madu Wan Jijah ni menyindir dan menempelak Nik Najis yang tidak konsisten sujud kepada tuhan politik mereka...dasar sesat begini lah...Taufik Hidayah bukan kerja kita beb..kalau dah tak de taufik hidayah apa kita nak buat..

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Untuk berkuasa PKR lebih mengharapkan sokongan puak cina..bererti PAS hanya melukut sahaja rupanya, Kepada lembu2 yang begitu berbangga dapat bawa bendera roket tu eloklah bermuhasabah diri..jangan terlalu makan puji. Anwar bila dah dapat kuasa kelak PAS akan dibuat kain lap kaki sahaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pas walau dikata apa pun tetap buta hati, dah ler buta hati, sombong pulak tu.

      Padam
  2. DIA DAH KAYA RAYA BROO..BINI DIA SENDIRI PUN DIA ANGGAP BINI ORG..MAK TOM PUN DIA TAK ANGGAP MAK SENDIRI..TU PSL BETINA LAIN YG BUKN MUHRIM DIA SANGGUP BG MKN AIS KRIM..BAHANA DAH LUPA DIRI KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Cukup...cukup sudahhhh..cukup sampai di sini sajaaa. PKR PAS dan DAP akan menyebabkan negara porak peranda...Nik Aziz pernah berkata "Boleh berkawan dengan Syaitan" Mat Sabu dilaporkan berkata" Lebih Baik makan Babi dengan LGE dari Makan dengan Najib"

    Apa lagi yang tidak jelas tentang puak NIH?

    BalasPadam