Selasa, 29 Januari 2013

Siapa La Nasa Berbanding Karpal@DAPig Dihati Nik Najis..!


Setelah Anwar Aljub berjaya menyumbatkan holly water @ nasi kangkang china dollnya...kecelaruan pemikiran murSHITdol hamPAS tua kutuk Nik Najis sudah semakin membarah! Kesesatan yang menghanyutkannya serta bahtera hamPASnya ke laut semakin ketara dan seolah tidak bertepi..!

Dendam kesumat yang membara ke atas Ustaz Nasa seakan tidak dapat lagi dibendung. Melihat biji mata dan muka Nasa seakan melihat malaikat yang mengganggu semangat iblis dihati perutnya.

Usaha menolak Nasa dengan menggantikan tali barut komunis DAPig dari barisan kepimpinan hamPAS sudah hampir setahun berjaya. Kini menolak Nasa dari Majlis Syura juga telah berjaya, menghalau Nasa dari Bachok seperti mana menghalau Din Pudu dari Kelantan juga telah berjaya kini...usaha untuk membuang dan menyampak Nasa dari parti ajaran sesat hamPAS sahaja yang belum berbalas..!

Sebelum PRU13 ini Nasa mesti dilongkang kan..kalau Hassan Ali boleh dihanyutkan kenapa tidak Nasa...itu sebab Nik Najis mesti membuat sesuatu yang baru..! sesuatu diluar kebiasaan! politik baru kata Pudin Trojan Horse..!


Jadi kalau kena makan kek dengan barisan bangsat DAPig apa salah..! cara baru..! politik sonsang! setelah sekian lama menggadai agama kini tiba masa menggadai maruah..! ini semangat baru! semangat luncai terjun dengan labu labunya..! biarkan...biarkan..!

Kalau PM ada visi dan misi transformasi dalam pelbagai bidang dan lapangan, tua kutuk pun tak nak ketinggalan..! cuma ini tidak layak digelar transformasi, yang ada hanya harapan air liur basi, berangan nak kekal jawatan EMBEE..!
Kalau perlu mengampu...mengampu, kalau perlu jual..jual! perlu gosok..gosok! perlu gadai..gadai! politik baru...!politik songsang..!
Kalau perlu jadi budak suruhan lagi bagus, jadi hamba sahya itu yang terbaik..! jadikan sekutu sebagai tuhan demi mencapai cita cita politik rakus dan bernoda..!
Sedangkan hakikatnya...hanya dijadikan binatang peliharaan ajer rupanya...huhuhu..
LU FIKIR LA SENDIRI!!!

3 ulasan:

  1. Adui..teruk gak gambo2 ko belasah dia ek. Tak patut gak eh. Tapi PAS ni memang nak ceraikan Nasha sebab dia nak bebini dengan PKR dan bermadukan DAP beb. Tahniah... moga tercapai impian anda.

    BalasPadam
  2. The worst PAS batch.

    BalasPadam
  3. mmg TERBAIK WOO gambar lu..hahahha..

    BalasPadam