Selasa, 16 Disember 2014

Rani & Cendawan Pakatan Hanya Mampu..!



Dalam menjaga ukhwah dan persaudaraannya kepada kaum komunis dan kapir sesat maka berkata la macai komunis@kapir pakatan rakyat di Selangor yang kononnya mahukan...

Seorang wakil rakyat PAS mencadangkan kerajaan negeri Selangor menganjurkan program khas menemukan semua cendekiawan daripada pelbagai agama di negara ini bagi membincangkan perbezaan pendapat antara mereka.
Ahli Dewan Undangan Negeri Meru Dr Rani Othman dalam satu kenyataannya kepada The Malaysian Insider berkata, kerajaan Selangor perlu memainkan peranannya untuk membantu meredakan perbezaan pendapat ini.
"Saya cadangkan satu seminar khas diadakan yang boleh menemukan cendekiawan dan pemimpin pelbagai agama dan aliran pemikiran berdiskusi secara matang perbezaan antara mereka.

"Saya sudah menghubungi exco kerajaan negeri, Datuk Dr Ahmad Yunus dan kami akan bertemu hari ini bagi membuat perbincangan lanjut," kata Dr Rani yang juga bekas pesuruhjaya PAS Selangor. 

Takut betul macai hamPAS@pakatan hilang kasih sayang dari Anwar Aljub dan DAPig komunis..! Sedangkan perhubungan haram mereka selama ini akhirnya dilihat semakin rapuh dan hampir putus..!
Setakat ini...ini ajer la yang mampu dibanggakan oleh Rani@macai hamPAS..!
Lu Fikir La Sendiri!!!


3 ulasan:

  1. Apa tu, Selfi nak beraTOR berak?

    Buat Jambam SEBIJI kecoh SATU DUNIA..

    Kalau Nak lawan BN,

    Buatla skim rakyat yg boleh MENCABAR FELDA.


    Setakat buat Sebiji JAMBAN bersama Diana Sofya berapa orang yg boleh berak?

    BalasPadam
  2. YAHUDI, NASRANI TIDAK AKAN SENANG DGAN ISLAM SAMPAI KIAMAT,,,,,,RANI TAK TAHU KE TULAA BODOH MACAM LEMBU......SUKA IKUT TELNJOK ANUAR

    BalasPadam