Sabtu, 27 Disember 2014

Peluang Membantu Mangsa Banjir..!


Peluang membantu tersedia...! Jom..!

KUALA LUMPUR: Astro telah melancarkan ‘Projek Banjir Astro Kasih’, sebuah kempen yang mengumpulkan dana bagi membantu meringankan beban mangsa-mangsa banjir khususnya di Pantai Timur.

Kempen ini membolehkan orang ramai memberikan sumbangan di pelbagai pusat pengumpulan yang akan diadakan pada minggu hadapan bermula esok (27 Disember) dan sumbangan akan dihantar kepada Majlis Keselamatan Negara (MKN).

Barang-barang keperluan yang boleh disumbangkan adalah lampin, susu bayi, susu tepung, selimut, berus gigi, ubat gigi, sabun, tuala wanita, nasi, minyak masak, air mineral,  sabun pencuci pakaian, makanan kering (sardin, biskut), selimut, tuala, milo, teh, kopi dan pakaian.

Hasil kempen ini akan disalurkan kepada Tabung Kumpulan Wang Amanah Bantuan Bencana Negara, Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Jabatan Perdana Menteri.

Bagi mereka yang mahu menderma atau memberi bantuan, datanglah di masa dan di tempat yang tertera dan personaliti-personaliti Astro seperti Reem Shahwa, Krill dan Hanif juga akan berada di sana:  

27 Disember 10am – 6pm
TESCO ARA DAMANSARA

28 Disember 10am – 3pm
TESCO EXTRA IPOH, PERAK (No. 2 Jalan Jambu, Taman The Teng Seng, 31400, Ipoh Perak)

29 Disember 10am – 6pm
TESCO EXTRA PUCHONG

30 Disember 10am - 3pm
TESCO EXTRA SEREMBAN 2

31 Disember 10am – 3pm
TESCO EXTRA DESA TEBRAU, JOHOR

Hulurkan tangan, ringan kan beban..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan