Jumaat, 26 Disember 2014

BANJIR ~ Berhenti Menyalak Laa..!


Berhenti menyalak la..! Kerajaan Barisan Nasional tidak pernah memilih bulu dalam mentadbir rakyat dan negara..! Tak payah nak ajar itik berenang..! Pembangkang tidak pernah walau sehari pun memerintah negara ini..! Selama ini BN yang mentadbir dan memerintah sama ada diwaktu senang mahu pun susah..!

Lebih lagi kalau berdepan dengan suasana bencana, kerajaan sentiasa mengutamakan keselamatan dan kesejahteraan rakyat dan para penyelamat..! Jadi diharap didalam suasana bencana banjir yang melanda negara diharap para pemimpin dan barua pembangkang tutup mulut malah berdoa dan membantu agensi yang terlibat dalam menyelamatkan mangsa..!

Malah Kerajaan BN pun dah buat keputusan untuk membatalkan sebarang keraian dalam menyambut kedatangan tahun baru..!


Tapi apa pulak kata Azmin...

Sambutan tahun baru tetap akan diteruskan di Selangor..! kenapa barua pembangkang diam membisu..!!!

Rupanya dalam kesedihan negara dan pelbagai bantuan yang kerajaan Barisan Nasional dan rakyat hulurkan kepada mangsa banjir, pemimpin pembangkang dan barua mereka tetap dengan kerja utama mereka..! kerja merosak dan menghuru harakan negara...! 


Patut ler tak habis habis bencana menimpa..! kita berkongsi negara dengan puak macam ni..! Semoga doa kita semua diterima dan diberkati oleh Yang MAHA ESA & MAHA BERKUASA..!

APa doa kita? 

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Sekarang banyak anjing tak berlesen itulah masalahnya..

    BalasPadam