Jumaat, 4 Januari 2013

Nik Aziz Akan Dihadapkan Ke Mahkamah..!


SPRM jangan buat bodoh jer..! Peguam Negara jangan buat pekak badak pulak..! buat siasatan dan bawa ke pengadilan jika benar memang wujud sebarang bentuk penyelewengan dalam urusan tanah di Kelantan. Jangan buat kerja berpilih...dipihak SPRM dan AG jangan pulak ada yang rebut syurga Nik Najis..pttuuiihh!

Jangan pilih bulu...! benar tetap benar..! salah tetap salah..!

Kerajaan Pas Kelantan perlu disiasat berhubung dakwaan pemberian tanah seluas lebih 4,000 hektar bernilai puluhan juta ringgit di Gua Musang kepada dua wakil rakyat DAP Perak.

Bendahari UMNO Kelantan, Datuk Hanafi Mamat berkata, dari sudut undang-undang tindakan kerajaan Pas negeri itu dilihat bercanggah dengan enakmen tanah rizab Melayu.

"Kerajaan mesti tahu dalam undang-undang, mereka tidak boleh memberi milikan atau pajakan tanah kepada agensi atau individu bukan Melayu.

"Secara eksklusif ia boleh diberi kepada orang Melayu sahaja," katanya ketika ditemui selepas majlis penyampaian bantuan banjir kepada penduduk Kampung Gelang Mas, dekat sini semalam.

Utusan Malaysia sebelum ini menyiarkan pengakuan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham bahawa beliau dan Nga Kor Ming yang juga Setiausaha DAP negeri melabur dalam syarikat yang mendapat projek pembalakkan di Kelantan itu.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

4 ulasan:

  1. Tak payah lah engcow suruh SPRM/peguam negara nak dakwa TGNA...kalau ada bukti dah lama dah TGNA kena siasat..Masaalahnya tak de kes...yellek...engcow yg duk percaya fitnah!!!!pah tu sebar fitnah...tidak takutkah engcow menghadap ALLAH MAHA PENCIPTA&MAHA MENGETAHUI di akhirat nanti...alim ulamak dihina dicerca...pemimpin umno rasuah,khianat,boros, engcow sokong...ALLAH MAHA MENGETAHUI...

    BalasPadam
  2. UMNO=Mahadeath usd44bil&son tokey arak,petron..+
    Najib + altantuya+ scorpene + Razak+ Bala +
    Rosmah + Deepak + cincin + 24juta +beg birkin
    + NFC rm250j + PKFZ + Vidoe lucah

    ZIKIR UMNO DARI DULU DAN SELAMANYA!!!!! Anda setuju dengan semua itu...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak setuju wahai lembu lembu pas... najib dah bersumpah, anwar jubor ada brani ka? kau punya tok garu yang bodoh piang dan menyebabkan umat islam berpecah denan amanat bodoh piang macam pengikutnya jugak akan di hadapkan KEHADAPAN ALLAH YANG MAHA BESAR, MAHA AGUNG, MAHA MENGETAHUI... HATI busuk kau lembu lembu DAP dari keturunan PAS akan di azab kerana bodoh dan tidak menggunakan akal, macam tuan guru lembu lembu kau jugak. Bodoh!

      Padam
  3. Iluvislam.... gua setuju sebab Master Mind semua tu adalah Annuar Al Jub.......... maaf ler.

    BalasPadam