Sabtu, 8 Mac 2014

18SX ~ Video Anwar Tersebar Sejak Semalam…!


Sepandai pandai Anwar menutuh…! Setelah 69 kali di tunda selama 6 tahun…kini sisa hidup Anwar akan berakhir didalam penjara…!

Namun rancangan jahat tetap akan diteruskan walaupun Anwar kedalam…

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berikrar bahawa 'Langkah Kajang' tidak akan terjejas walaupun beliau tidak boleh bertanding sebagai calon di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) itu.
Bercakap kepada pemberita di luar perkarangan rumahnya di Segambut Dalam pada Jumaat, Anwar berkata, beliau akan terus memainkan peranan di Selangor.
"Saya tidak boleh bertanding, (tapi) saya akan memastikan dengan rakan-rakan saya dalam Pakatan Rakyat bahawa langkah Kajang tidak akan terjejas.
"Tidak kira siapa yang akan bertanding; mereka akan bertanding atas nama Pakatan, yang akan terus membangunkan Selangor.
"Saya akan terus memainkan peranan utama di Selangor," kata Anwar yang kelihatan bersemangat.
Anwar dalam perjalanan ke Kajang untuk bertemu dengan pemimpin Pakatan Rakyat bagi membincangkan langkah seterusnya yang akan diambil untuk Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang.
Ketika ditanya siapa calon yang terlintas di fikirannya, Anwar berkata, beliau akan berbincang dengan pemimpin Pakatan Rakyat yang lain mengenai perkara itu.
Anwar dijatuhi hukuman penjara lima tahun oleh Mahkamah Rayuan pada Jumaat setelah didapati bersalah meliwat Saiful, enam tahun lalu.
Beliau dituduh meliwat Saiful, ketika kejadian berumur 23 tahun, di Kondominium Desa Damansara antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.
Hakim Datuk Balia Yusof Wahi yang mengetuai panel tiga anggota mendengar rayuan pihak pendakwaan dalam kes itu, bagaimanapun membenarkan permohonan Anwar bagi penangguhan hukuman sementara menunggu rayuan, dengan jaminan RM10,000.
Hakim Balia memerintahkan Anwar yang juga Ketua Pembangkang membayar jaminan itu Isnin ini sebelum 11 pagi.
Layan video lagi baik
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. dari pada turun ke jalanan baik ko orang turun ke sungai ke tasik dan tunggu lori tangki air di tepi jalanan....air percuma aje tapi ko orang kena la turun di tepi jalan sambil bawa tong tong air....lagi banyak feadah nya..........tak serik serik lagi ke kena tipu kat bang non ko tu.......???

    BalasPadam
  2. Masih bole ke kajang. Mohon transfer dari sg buloh.......

    BalasPadam