Selasa, 11 Mac 2014

HOT ~ Video Abang Anwar Kena Tampar..!


Pasti Anwar merana dengan video dibawah ni..! Anwar yang bersiapsiaga mempertahankan keselamatan yahudi pasti akan bangkit menyokong dan mendokong tuhan politiknya itu..!


Layan…


Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Pada hakikatnya belum ada manusia seperti Tun Dr Mahathir Mohamad berani bersuara di hadapan wartawan barat bercakap sesuatu tentang negara barat tanpa rasa takut walaupun diberi tekanan soalan bertubi2........ Tun menjawab dengan relek & tanpa bersifat berpura2an....... syabas Tun, Allah sentiasa bersama Tun dan semoga dikurniakan badan yg sihat walafiat dan ceria selalu........... amin.

    BalasPadam
  2. I love TUN you are The Best among The Best..

    BalasPadam
  3. Rasa nak menangis tengok video ni. Tun, tiada gantinya..

    BalasPadam
  4. Beza mutu kepimpinan serta kenegarawan Dr Mahathir jika dibandingkan dengan Hadi awang, nik aziz, lim kit siang, karpal singh dan anwar al juburi ibarat macam LANGIT dan BUMI. Kalau nuar, dia jilat licin puak2 yahudi siap tunggeng pungkok lagi gamaknya kat yahudi/amerika. hadi awang dan nik ajis harap kan serban dengan jubah aje...dan lim kit siang serta ustaz wheel chair memang tak pernah selesa dengan ketokohan pemimpin ISLAM menerajui TANAH MELAYU sejak sekian lama. Pengkhianat!!!....mereka semua. Semuga ALLAH SWT memberi kesihatan kepada Tun Mahathir dan sentiasa dilindungi dari perbuatan jahat puak2 PAS/PKR/DAP...

    BalasPadam