Isnin, 31 Mac 2014

MH 370 ~ Bukti Kerja Tangan Manusia..!

Maknanya ia dikawal sepenuhnya oleh manusia.! tiada kes pengsan..!!!

KUALA LUMPUR: Gambar-gambar terbaharu berkenaan dengan laluan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370 yang dipercayai disediakan oleh kerajaan kepada keluarga di China telah mengubah anggapan awal tentang kes tersebut.

Menurut bekas Ketua Juruterbang Penerbangan Serantau MAS, Kapten Datuk Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain, gambar itu merupakan satu "pencerahan baru" yang kini bercanggah dengan informasi terdahulu yang mengatakan pesawat membuat satu pusingan ke arah kiri.


Paparan peta itu antaranya menunjukkan pesawat telah membuat satu pusingan 270 darjah ke arah kanan, katanya.


“Teori ini menguatkan lagi segi teorihuman interference(perbuatan disengaja),” kata Kapten Nik kepada Agenda AWANI pada Sabtu.


Tambahnya lagi, jika laluan itu benar, ia menunjukkan satu tindakan yang telah difikir semasak-masaknya dan teliti oleh pelakunya.

“Pusingan tu besar, tu nampaknya tiadacornering… maknanya pesawat dikendali sepenuhnya, ia tiada kerosakan,” kata Nik Huzlan yang mempunyai pengalaman lebih daripada 30 tahun dalam bidang penerbangan.


Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Dengan laluan terbaru MH370 ni aku percaya Keraajaan Malaysia boleh isytihar semua warga MH370 masih hidup.

    Hebat sungguh Malaysia, selamba saja bawak keluar satu demi satu maklumat yang disorok selama ini. Macam drama sinitron pulak, hari2 ada saspen.

    BalasPadam
  2. saudara qalam qabut, awat hang dok komen pakai kepala lutut. selamba bapak hang.

    BalasPadam
  3. Nama pon Qalam Qabot... Otak Berserabut asyik2 Nak Salahkan Kerajaan aje.. Tak Ader Kereja Lain ke Puak2 Pembangkang Haram Jadah nieee...

    BalasPadam
  4. qalam qabot...ni bukan isu kacang putih ok...apakah kerajaan dah buat?...ko fikir lah sendiri...kalo ko tahu kapal terbang ada kat mana maknanya ko yg byk bawak saspen...baghal...

    BalasPadam
  5. Hangpa boleh google nama aku, baca apa dah tulis, fikir dan timbang aku duduk sebelah mana.

    Aku tegur apa yang aku fikir tak betul, yang boleh dibaiki. Aku tak mau nama Malaysia terus busuk dan hina.

    Ramai sangat ka pakar2 yang bijaksana di Malaysia ni semacam 3 Tanpa Nama di atas ni. Singkat sangat fikiran sampai tak boleh nak fikir jauh sikit. Suap apa pun nganga saja. Kalau nak bela kerajaan pun bagi le hujah yang pandai sikit, bukan setakat pandai mengutuk saja.

    BalasPadam
  6. Baru baca...
    It has now been confirmed that the final words spoken from the cockpit of Flight MH370 were "Goodnight Malaysia 370".
    Up until now, it was thought the final words were "Right, Goodnight".
    But the Malaysian government has today confirmed the final words were "Goodnight Malaysia 370".
    As reported by Sky News, it is not known if they were spoken by the pilot or co-pilot.

    Kalaulah berita ni betul, satu lagi bukti yang menunjukkan the Malaysian Government is playing the fool with MH370. Saja suka2 simpan maklumat nak buat drama sinetron.

    Ini baru isu kacang putih. Dialog mudah macam tu pun tak mau nak confirm seolah2 takut black box akan meletup kalau silap cakap. Yang dikatakan incompetent tu bukan setakat Najib ataupun Hisham, tetapi the Malaysian Government.

    BalasPadam