Selasa, 11 Mac 2014

MH370 ~ Video Khalid Al Gereja Menunjukkan Kemaluan..!


Kalau Anwar sudah mengkategorikan kemaluannya, kini tiba giliran Khalid gereja pula untuk mempertaruhkan kemaluannya kepada umum..! 

Jangan la kerana galak@gian berpolitik maka isu tragedi MH370 dipersenda dan dijadikan bahan lelucon murahan untuk dihidangkan kepada para kuda belang taksub..!

Akal ada ke? Macam takde maruah diri la lid..!


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Inilah kesan dan musibah dari ALLAH SWT, Kalimah ALLAH dipermain-mainkan oleh orang-orang agama dan politik. Terutamanya kepada Parti PAS dan mereka yang menyokong Kalimah ALLAH boleh digunakan oleh agama lain. ALLAH tak akan memberi rahmat dan jalan penyelesaian sehingga mereka-mereka ini (Lebai-Lebai Agama) bertaubat NASUHA kepada ALLAH SWT. Sehingga itu barulah terbukanya RAHMAT ALLAH SWT Sekian alam. ALLAH sengaja tak mahu menunjukkan kebenaran kepada mereka yang jahil dan munafik yang mempergunakan |SLAM untuk mencapai cita-cita mereka untuk menjatuhkan Kerajaan yang telah dipilih oleh rakyat - Satu pandangan

    BalasPadam
  2. dia ni cakap macam dia ni agen amerika je...tah tah dia je pon terlibat dalam pesawat hilang tu...entah-entah dia ni agen amerika kot...amerika kan banyak teknologi canggih...

    BalasPadam
  3. Ini adalah saorang ahli penglipur lara...oleh itu barang siapa yg mendengar dan mengguna pakai cakap nya ada lah terdiri dari mereka2 cuba mengubat jiwa mereka dari perasaan .............pada UMNO dan BN.

    BalasPadam