Rabu, 4 Mei 2016

Nazri Menambah Garam Luka Najib..!


Baca dan fahamkan..

Nazri Parahkan Imej Najib.

Ketika mengulas isu penarikan polis pengiring bermotosikal nazri aziz mengatakan,

"Kalau beliau pilih untuk hendak bertumbuk kita boleh bertumbuk, saya bersedia untuk bertumbuk dengan beliau bila-bila masa," katanya ketika ditemui media pada Program Merakyatkan Seni Budaya: Nilai Murni Gotong-Royong di Sekolah Kebangsaan Buntal, Pantai Damai, di sini. SUMBER.

Satu kenyataan yang langsung tak ada kaitan dengan isu penarikan polis pengiring... 

Untuk apa nazri mengeluarkan kenyataan sebegitu?

Kalau nak ulas pasal isu penarikan polis pengiring, just ulas aja la, tak perlu la nak ajak orang tua tu bertumbuk ke apa ke...

Adakah nazri nak tunjuk kepada najib yang dia nie berani ada teloq nak belasah tun mahathir?

Adakah nazri nak tunjuk pada najib, dia sedia mempertahankan bossnya sehingga sanggup nak cepuk tun...???

Sebenarnya tindakkan nazri silap, dengan komen bodoh yang dia buat 2-3 hari lepas, memparahkan lagi image najib razak selaku ketua kerajaan dan barisan nasional yang kini sedang giat berkempen di sarawak...

Rakyat melihat, menteri yang dilantik oleh najib kurang ajar dan biadap, rakyat melihat kalau dengan bekas perdana menteri pun dia boleh kurang ajar, bagaimana pulak dengan rakyat???

Hari tu, dia ni la jugak tibai ustaz zakir naik, jenuh pemimpin umno mintak maaf secara peribadi dan clearkan balik image umno, ni dia buat hal lagi...
Apa pun tindakan nazri itu memang parahkan image najib...

Atau mungkin nazri sengaja keluarkan kenyataan macam tu untuk rosakkan lagi image najib? hanya nazri sahaja yang tahu...


Lu Fikir La Sendiri!!!

44 ulasan:

  1. Pergii mampuslah dia nii..

    BalasPadam
  2. Jangan bagi mampus. Klau boleh biar dia didik 10 orang lagi jadi klom mcm dia ni.

    Lagi ramai lagi bagus. Baru pembangkang gerun.

    Bapa contoh nieeeeeeeee.

    BalasPadam
  3. Bagus juga dia cakap macam tu lg cepat umno/BN melingkup!.
    Bapak dgn anak 2x5 perangainya,entah2 dia sendiri kena tumbuk dah tumbang, manakan tidak, kencing manis, darah tinggi jantung, gout, dah bermastautin dalam badan.
    Atau nak ikut contoh bung kebinatangan tu ke, mulut lancang tkde insurance bila dh sakit baru tau langit tinggi ke rendah! Thuiiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agaknya maksud dia tu kalau Tun M tak setuju dgn keputusan penarikan polis pengiring, dia sanggup bertumbuk sebab nak pertahankan keputusan tu.
      Tapi Tun tak bising pun.
      Tak jadi kudis pada Tun pun.

      Apa punya mentaliti laaa...
      Cam mana rakyat nak respect??
      Berapa banyak jasa Tun M?
      Berapa banyak jasa nazri?
      Macam ni pun adaaaa?

      Padam
    2. tebing tinggi4 Mei 2016 3:24 PTG

      Perlukah kita melayan mulut yang sebagini ?.

      Padam
  4. Menteri pantat tu, sama macam yang kat pahang.
    Tak percaya? Tgk la isyarat apa yg dia tunjuk.hehe

    BalasPadam
  5. Tu gambar edit kot.

    Pemimpin bn semua suci. Takkan penyokong pemimpin bn nak angkat pemimpin tak baik. Kecualilah penyokong pemimpin pun tak baik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah kah kah memang lawak, secuit pon takder salah

      Padam
  6. Kalau dia pilih untuk berjubo dngn aljuburi adakah dia bersedia untuk berjubo bila2 masa?

    BalasPadam
  7. Anon yang rajin mencarut sepatutnya berusaha untuk berselfie dengan pemimpin di atas. Ikon tu.

    BalasPadam
  8. Xkira walau dari sudut mn sekalipon kita memandang kenyataan nazri ni..satu persoalan yg timbul..dia ni betul2 ke..?apa dia igt yg di belakang tun ni batang pisang ke..?main pandang,tengok je ke dia nk tumbuk si tua umo 90 ni..dia benar2 nak MENJUAL dan ada orang nak BELI..langkah lah setapak,jgnlah suara dulu yg sampai..tak rasa tuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro 12.13, jika Najib ditangkap mamat ni pencacai pertama perlu diheret.

      Padam
    2. Sokong

      Padam
  9. Tak faham macamana dia jadi Menteri Pelancongan hahahahahahha

    Pening Mak Bedah......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan pening.

      Najiib perlukan menteri2 yang tegas.

      Nak masuk kementerian mana pun tak kesah. Belasah je.Yang buat keje nanti pegawai kerajaan, bukan menteeri.

      Bayangkan........... yang gagap pun boleh jadi menteri(Bukan menghina, sekadar contoh).


      Janji mau BERANI.

      Padam
    2. BERANI ke BANGANG?

      Aku nampak skor bangang nak mampus, yg lebih pada regu Najib n the gang ni...

      Padam
  10. Pada saya tokoh yang mampu kembalikan kewarasan dalam kalangan Kabinet Najib adalah Dato Ahmad Said, bekas MB Trengganu. Beliau nampaknya sangat 'kebal', maklumlah kesinambungan pemerintahan BN di Trengganu terletak ditangannya, bersama seorang-dua rakan ADUN yang baik dengan beliau.

    Misalnya, Dato Ahmad Said sudah tentu mampu 'mengugut' supaya jangan dipecat Muhyiddin atau Mukhriz. Jika haramjadah-Nazri-gangster masih bertegas mahu memecat mereka berdua, Dato Ahmad juga akan turut-serta bersama 'kawan-kawannya'.
    Tapi sayang, Dato Ahmad Said masih berdiam apabila haramjadah tu ajak bertumbuk dengan seorang tua 91 tahun.
    Ramai kawan saya di FB yang selama ini bersikap atas-pagar sudah mula menyuarakan kemarahan mereka terhadap haramjadah seekor tuh.
    Yang bodoh adalah Najib sendiri. Najib lebih rela pilih mereka yang setia dari yang cerdik. Jadinya, yang dipilih ke kabinet adalah mereka yang kaki-bodek dan bangang. Niat membodek bertukar menjadi tabur garam ke luka Najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setia si manusia dengan setia ny si anjing mgkin tidak ada jauh beza ny..realiti politik sekarang..

      Padam
    2. Itu hanya realiti politik Melayu.

      Realiti politik bangsa lain... bangsanya semakin berjaya.

      Padam
  11. Itu pasal Nazri di gelar "bouncer". Najib's bouncer. Macam "nightclub bouncer". Yang selalu nya terdiri dari gengster.

    Tengok muka dia - ada rupa gengster, kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan kah Ahmad Zaid pun pernah bertumbuk tak lama dulu? Bukan kah kes saman ke Mahkamah antara dia dan seorang lain pasal bertumbuk di settle out of court?

      Kalu betul, mana pulak nya Najib mahukan Menteri2 yang tegas, kata si mamat di 12:30 PTG?

      Menteri yang bersifat gengster, mungkin le.

      Padam
  12. ini lah salah satu cara utk boss dia kekalkan dia sebagai calon & menteri. Kalau dia bertanding lagi next PRU, aku dokan mamat ni kalah. Dan kalah juga apa saja jawatan dlm parti. Selagi ada kuasa selagi itu lah tunjuk sombong & kurang ajar.

    BalasPadam
  13. Blogger Banggang...Haramjaddah...Aku SOKONG PENUH Nazri pie Tumbuk tua bangka Mahasial Mahapukimak Celaka Mahathir .... tapi jangan biar dia mampuih dulu..

    Semoga Mahathir akan terus terseksa..diseksa..di akhir usia dan mati dalam keadaan hina lagi menghinakan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Batuu apii....

      Padam
    2. Tahniah Anon 1:18 PTG

      Maki-hamun anda terhadap Dr.M telah berjaya buat Rakyat 'atas-pagar' mula membenci Najib. Bila Najib turun, tamatlah dedak kamu setelah Kerajaan merampas segala harta anak-beranak Najib dan mereka yang bersekongkol dengannya untuk membayar hutang yang ditanggung Rakyat akibat 1MDB.

      Padam
    3. Nek tempoyak dedak da masok.

      Padam
    4. Betul kata anon 1:18 tu..Amin.

      Padam
    5. Tempoyak basi memang tak laku kat sini......uwekkkkk

      Padam
    6. Aku walaupun bukan ahli UMNO, setiap kali PRU aku undi BN dan kadangkala aku bermati matian mempertahankan NAJIB. Tapi selepas ini aku buat undi rosak akibat scandal 1MDB

      Padam
  14. 1.18 nie mesti dah dapat dedak haram tambahan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dedak campur tempoyak basiiii....uwekkkk....uwekkk

      Padam
  15. Ni bukan dapat dedak haram. Tapi dedak expired.


    BalasPadam
  16. Kita tunjukan jalan keluar pada Nazri dan Najib pada PRU ke 14 nanti.Saya penyokong tegar BN dan 56 tahun jiwa saya amat kental denganya tapi sejak akhir akhir ini hati saya amat terguris atas tindak tanduk pendedak pendedak Najib.Wahai PAS perkuatkan parti anda dan isyaalah kami akan bersama anda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PRU 14 jangan tersilap lagi. Jangan tersiksa untuk sepenggal lagi bro.

      Padam
    2. Agak2 penyokong parti tertentu di negara maju yang selalu berubah pemimpin tu kental tak jiwa mereka?

      Sekental manapun jiwa mereka, mereka tidak akan menyokong parti/orang rasuah dan penipuan secara terang terangan. Itu jiwa orang kafir.

      Padam
  17. kurang ajar betul menteri ni...

    BalasPadam
  18. Jauhi pemimpin seperti Nazri,usah undi dia lagi,tiada dia negara tak rugi apa apapun...undur Najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong bro...betul kalu tak der dia kita rugi apa pon.

      Padam
  19. Tun m bukan PM lagi memang patut ditarik balik polis tarfik ITU, lagi pun tak dah tak pegang apa jawatan dalam syrikat glc, bazir beras bagi polis tarfik Dan polis pengiring pada tun m ITU, president amerika hanya bagi Lima tahun polis tarfik Dan polis pengiring, tun m kita beruntung sebab lepas Lima dapat keistemewaan itu, kalau amerika jangan harap menbazir beras je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun M tak bising pun polis tak iring beliau.
      Itu beza org bijaksana dgn si hamlau.
      Polis trafik pengiring tu mmg ada peruntukannya utk mantan2 pemimpin tertinggi mcm Tun...ada faham.

      Nak tarik, nak ikat, nak sesah ke, Tun M tak kisah, relex je senyum.

      Padam
    2. 4.19 ptg....Aku tengok Tun M tak heran pun. Ko dgn pendedak je yg perasan Tun M lapar sangat dgn polis pengiring tu.

      Tun M tak ambik pot pun. Semua jawatan yg Tun M pegang pun dia lepaskan.....apa heran sangat ker....

      Ko ingat kalau polis pengiring kena tarik Tun M menangis berlagu 3 hari 3 malam.....3 minggu tak lalu makan ker.....eh, Tun M tak laparla macam yg ko n boss dedak ko sangka.

      Simpan jela polis pengiring Tun tu utk berok dan badak.

      Geli hati nenek aku oiiii....tengok korang punya perasan tu...

      Padam
    3. Camne dgn paklah? Sebab paklah mkn dedak bolihlah ye...dasar pengecut

      Padam
  20. Ye betul tu 6:35
    Tak macam badak betina sekor tu,main badminton pun perpuluh polis tunggu.
    Orang bnyk buat jahat takut dgn bayang2 sendiri...
    Gamaknya dia takut kena letop le tu


    BalasPadam
  21. Hang jebat
    Or
    Hang Jubok

    BalasPadam