Isnin, 16 Mei 2016

PRK Sg Besar ~ BN Bakal Menang Tanpa Bertanding.!


Nampaknya BN tak perlu susah payah memilih calon..! Bagi pengundi Sungai Besar, Ketua Bahagian  UMNO yang pernah mengumpulkan ribuan ahli umno berbaju merah berkumpul di Padang Merbuk sudah cukup untuk dipertaruhkan..! Jamal pasti menang..! Jamal mungkin boleh menang tanpa bertanding..! 

Ditambah lagi dengan gerakan yang Jamal lakukan..

Dato Jamal Edar 10,000 Burger Percuma di Pekan Sungai Besar

SUNGAI BESAR 14 Mei - Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Dato Jamal Md Yunos mengedar 10,000 burger secara percuma kepada penduduk sekitar kawasan Pekan Sungai Besar di sini hari ini.

Program ini mencuri perhatian penduduk apabila orang ramai berpusu-pusu bagi mendapatkan burger secara percuma di sebuah gerai yang dibuka berhadapan Kedai Rakyat 1Malaysia.

Turut hadir memberikan sokongan termasuk Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia, Datuk Mas Ermieyati Samsudin dan Naib Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia, Zahida Zarik Khan.

Ini merupakan program Burger Percuma Untuk Semua buat kali kedua dianjurkan beliau.

Pada 24 April lalu, Dato Jamal yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) Parlimen Sungai Besar menganjurkan program sama di kawasan Sekinchan.

Beliau dijangka akan meneruskan jelajah program ini di beberapa kawasan Parlimen Sungai Besar.

Sebelum ini, Dato' Jamal menafikan sekeras-kerasnya bahawa program ini dianjurkan sebagai salah satu strategi dan kempen menaikkan namanya menjelang Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar.

Katanya, program ini telah dilaksanakan lebih awal pada 24 April lalu sebelum kematian Datuk Hajah Noriah Kasnon.


Pasti ciri ciri pemimpin seperti Jamal akan menjadi keutamaan bagi Najib dalam membuat pemilihan sebagai calon..!

BN perlukan pemimpin seperti Jamal..!

Parti pembangkang pasti berfikir 800 kali untuk meletakkan calon jika BN diwakili oleh Jamal..!

Apa tunggu lagi???

Lu Fikir La Sendiri!!!

29 ulasan:

  1. Artikel macam tak puas hati dengan Jamal je hehheeh

    BalasPadam
  2. Hmmm... Aku rasa Najib pun nak belanja burger 1Malaysia jugak sebulan sebelum PRU14 nanti...

    Bagus jugak tu, mengenang jasa rakyat. Juga mengharap jasa rakyat.

    #ILuvPM

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib boleh kasi burger 1MDB.
      1 - Satu
      M - Malaysia
      D - Dapat
      B - Bodohkan

      hanya dengan satu burger

      Padam
    2. Kalau cakap 'Satu Malaysia Dapat Burger' kan lebih bagus. Itu tanda Perdana Menteri Malaysia ni cukup sayangkan rakyat melata. Mana ada PM dalam dunia ni belanja burger seluruh negara. Tentu masyhur lagi negara kita... Heh heh heh...

      Padam
    3. Apakah dgn sebijik burger sorang boleh padamkan ingtan kepada duit 42 juta yg hilang tu??
      Kenpa sebelum ni.....tahun lepas ke, tak dibuat karnival burger macam ni??
      Bukankah sedekah itu tak mengira masa, hari dan tempat?

      Padam
    4. Bro QalamQabut,
      Jangan lupa pakat angkat placard I Love PM.
      Bagus jugak idea kome bro.....satu Malaysia dapat burger.
      Demi mengenang dan mengharap jasa rakyat.....

      Buang dedak.....baru bijak.

      Padam
    5. Nah nak cakap orang, tun m lagi kedekut Tak sebarang burger mampu tun m bagi semasa pemerintahan dia, semasa tun m pembangkang cakap ADA mati tak makan di baling, tantah fitnat itu betul tun m cuba tutup malu dia guna Media, orang kedekut macam tun m katakan

      Padam
    6. Yang heran nape dekat prk baru nak bagi burger? Nak tarik orang ke? Tun tak payah bagi apa2, tak payah bodek rakyat pon rakyat tetap sokong dia.

      Padam
    7. Pemakan dedak cap badak gred e sekali dpt seketul burger free mmg lahap la...
      Huhuhu

      Padam
    8. hahaha dah org bagi burger percuma... ambik jer la.. kang tak ambik kena tembak lak... ali tinju, hang jgn kacau jamal klu nak selamat.. g kacau DAP hahaha..

      Padam
  3. RM2.6 Billion!!!

    Najib boleh kasi burger bersalut emas percuma!!

    Kahkahkahkah

    BalasPadam
  4. Klu dia nk sponsor 1.27 berger pun lantak la... yg penting gang assmin/momok muka sembab perlu diajar cukup kali ni.... pergi melingkup assmin dan pkr... kjaan yahudi pluralist lgbt... tumbangkan kjaan yahudi pluralist lgbt bermakna syahid... insyalllah syahid ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah makin sesat aqidah macai ni... rasul melayu baru jer taubat.. jgn hidup dlm sia sia

      Padam
  5. Kita berjihad untuk menaikkan syiar islam...lawan yahudi illuminiti freemanson agen pluralism/syiah/komunis bermakna' 'syahid'.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syahid kepala hotak ko lah!!!
      Hehe

      Padam
    2. Bugis bekerjasama dgn amerika dan china yg ada semua ciri2 diatas. Orang umnu suka. Ko jihat nak lawan sapa? Gajah depan mata masih tak nampak.

      Padam
    3. Ak ahhh... Berjihad... Menyokong dan mendokong Panglima Islam yg agong...

      'yahudi illuminiti freemanson agen pluralism /syiah/ komunis' memang suka sangat kalau Najib tersungkur. Sekarang ni dema dah kontrol satu dunia. Bukan saja semua media dema kontrol tetapi juga semua agensi penguatkuasa berbagai negara yg sedang siasat syarikat terlajak untung 1MDB. Dema jeles bila lihat wang 1MDB travel dan makan angin ke sana sini, bukan setakat puluh juta tapi ratus2 juta; bilyon pun ada.

      Memang satu dunia jeles dekat Najib dan Malaysia. Sebab tu dema kikis habis maruah kita. Tapi peduli apa. Maruah bukan ada nilai wang ringgit, bukan boleh beli burger, kan?

      Jom kita sama2 jaga Najib. Jangan bagi negara2 luar yg jahat tu tangkap dia. Kalau boleh biar dia bersama kita, dan kita bersama dia. Susah sama susah, senang sama senang.

      Padam
    4. 12.37
      Syahid hotak kau.
      Rupanya begitu cara pengolahan maksud syahid kau ye??
      Pengolahan berdasarkan Agama Allah atau agama apa??
      Kat pondok mana kau belajar??

      Duit hilang entah ke mana tu perjuangan syahid lah??
      Sign tak baca tu bertanggungjawab lah??
      Maruah negara dibiar dihina2 negara luar tu bukan dayus ke?
      Rakyat Malaysia menanggung malu dgn orang luar macam mana pulak??

      Padam
  6. Aduuuiii hampehhh dgn seketul burger boleh dpt satu undi.
    Tkde harga diri pemakan dedak cap badak gred e...
    Pilih calon samseng!
    Pemakan dedak 3B
    Bodoh
    Bahlul
    Bengap

    BalasPadam
  7. Agen illuminiti pluralist/syiah/komunis adalah 'tool' agenda yahudi zionis melalui orang yg bemuka muka munafik bila cakap islam hanya dibibir saja tapi penhkhianat islam dng fahamsn pluralism. ..LGBT.. jom 'syahid'

    BalasPadam
  8. Daripada roboh sana sini, sekurang kurangnya ada usaha untuk mesra masyarakat dan itu baik.

    BalasPadam
  9. Lets have a (Basic & Simple not hard) perspective against this 'BURGER STUNT' against whats in the PAC Report (Public Accounts Committee) has identified as 'UNVERIFIED' or in other words can be interpreted as,

    - dah kena SONGLAP
    - dah hangus
    - dah hilang
    - dah kena SENGAT
    - dah di TABUR sebagai DEDAK ker, RASUAH ker, apa apa jer
    - dah di 'PANAMA' dan di 'SWISS' kan secret account
    - atau apa apa jer yang boleh di warta kan sebagai DI CURI

    PAC has CLEARLY established :-

    US$ 1.03 Billion = Goodstar
    US$ 3.51 Billion = Aabar BVI
    US$ 0.940 Billion = Cash turned to be just 'UNITS' BSI - Spore
    US$ 1.56 Billion = 1MDB Global Investment

    Total = US$ 7.04 Billion is MYR 28.3 Billion @4.02 going rates

    These Billions is almost as GOOD AS GONE but if you look at what it could have done....

    How many Affordable Housing can it build...
    How many years of Overseas Student & Local Students' Funding,
    How much Economic stimulus in Job Creations etc etc

    And many other for the benefit of the rakyats......err or how many multiple billion burgers to feed the hungry rakyats for years to come, many times over??? Think about about it.

    So, to Bugis-Pirate and his lackeys and his lickers and his donkeys.....you cannot deny the fact that MONEY has been missing and the SCAM has been exposed by our own PAC Report!

    But, it hasn't come to the fact that 7 different countries are zeroing on 1MDB Scam and Scheming.

    That monies from KWAP & SRC have not been accounted for, yet simply because SRC International is now a 'GHOST' Corporation with headless CEO....(original CEO Nik is MIA)

    And, we haven't gone into a lesser CORRUPTION such as the petty MYR 2.6 Billion into Bugis-Pirate's account, MYR 200 Million with KBS, dirt cheap MYR 3 Million into PM husband's personal a/c....etc etc

    The writings is CRYSTAL CLEAR on a HUMPTY DUMPTY's wall but he kept sitting on it not out of his guts, but out of the PROSPECT, REAL PROBABILITY that he will in all EVENTUALITY ended up in the SLAMMER, only a matter of time!

    It could be 6 months, 6 Years, or 16 Years, the ball of chain is and will be forever locked to Bugis-Pirate's ankle, whether he likes it or not, period!

    MLN

    PS. Meantime the trip to UK & Russia are fact-finding mission for a potential Asylum safe-passage negotiation, perhaps???

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1.57
      Bravo bro....
      Bro it's a waste of time talking to deaf, dumb n dumber pirates.....what's in their head?? It's purely DEDAK.

      Padam
    2. potential Asylum?

      Dah booking pun... In Saudi Arabia... Adel El-Jubeir is the man in charge. Yup, since he was the ambassador to USA lagi... Semua pengkhianat negara yg beragama Islam pergi sana, senang nak bertaubat dan dekat dgn Tuhan. Heh heh heh... Tentu CiLi PaDi kata "amboiii seeeenang nyeee..."

      Padam
    3. Sis CiLi PaDi... BETOL tak?

      Padam
  10. Ari ni kamdin jaapa pengrusi IKD pluralism murtad ckp sukat dapat 1 juta tandatangan skg baru 500 ribu tapi momok celok senarai nama pengundi pilianraya kata dah dpt 1.27 jota.... mna satu pukimak yg betul nih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untuk penyokong Najib kena percaya Pengerusi IKD tu, sebab baru 500k saja. Idak le mengancam sangat. Lagi pun siapa nak percaya kat TDM, nombor IC sendiri pun tak ingat.

      Dan aku cadang IKD buat pc, umum sokong dan setia dgn Najib. Banyak faedahnya. Banyak NGO dah buat. Tak perlu malu utk membontot. Aku percaya ramai orang sokong...

      Padam
  11. Burger kangkung satu!

    BalasPadam
  12. Kahkahkahkah..
    Mana jamal dpt duit sponsor burger?

    Kahkahkahkah..
    Kena tunjuk mana sumber dana jamal blanje burger.

    Kahkahkahkah..
    Kalau duit umno kena tunjuk transaction dari akaun umno

    Kahkahkahkah..
    Kalau dari najis pun kena tunjuk dr akaun ke dr beg bimbit

    Kahkahkahkah..
    Kalau derma dari arab pun kena tunjuk bank transaction

    Kahkahkahkah..
    Kalau guna duit dr bank sendr yg xsedar mari dari mana tu xboleh digunakan utk blanje burger.

    Kahkahkahkah..
    Ini br peREMAJAan umno

    Kahkahkahkah..
    Kalau diam membisu tu peNAJISan umno masih berterusan.

    Kahkahkahkah..
    Duit hilang kt kbs dl kj dah jmp lum?

    Kahkahkahkah..
    kalau suh najis crk mmg xjmp punya. Tgh jln hilang 100juta. Tu level najis dan cacai punya alasan.

    kahkahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam