Khamis, 19 Mei 2016

Tak Pelik Kalau Anwar Ibrahim Pun Dah Makan Dedak..!


Kadir: Kenapa sekarang, Anwar?

Surat amaran Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad dan Deklarasi Rakyat muncul 72 jam selepas Deklarasi Rakyat mengumpulkan lebih sejuta tandatangan.
Ketika Mahathir melonggokkan timbunan deklarasi itu di depan kamera, Anwar memberi amaran supaya berwaspada dengan langkah Mahathir.
“Satu-satunya soalan kini, kenapa sekarang?” soal tokoh wartawan Datuk A Kadir Jasin yang rapat dengan Mahathir.
“Adakah kerana Deklarasi Rakyat pimpinan Mahathir terima lebih 1.2 juta tandatangan hanya dalam tempoh dua dua bulan?” soal bekas ketua pengarang Kumpulan New Straits Times itu.
Kadir juga tertanya-tanya sama ada Anwar antara pihak yang ragu dengan deklarasi itu seperti banyak pihak dalam Umno dan sama ada Mahathir dan pendukungnya akan berjaya mendapat sokongan awam.
Kadir antara pihak yang menandatangani deklarasi menolak kepimpinan Datuk Seri Najib Razak itu.
Tak susah mentafsir hubungan Tun M dan ANwar selama ini..! Tentunya calar balar serta luka yang sedia menanah amat mudah meletup apabila terhimpit di kiri dan kanan, depan dan belakang..!
Ditambah pula kalau diberikan ubat dan rawatan yang membuatkan orang didalam penjara pun berasa seakan bebas lepas di luar..! Itu belum lagi cadangan pembebasan awal..!
Anwar sebagai manusia biasa yang mempunyai naluri seks luar biasa bukan sahaja boleh menarik malah dia juga bisa tertarik pak..!
Enggak ada yang pelik pak..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

46 ulasan:

  1. Simple.

    Jijah cuba masukkan usul pembebasan Anwar dlm DR.

    Tapi Tun M menolak, kerana fokus utama adalah utk terajang keluar Najib.

    Tak dilayan, tu yg meroyan gile tu.
    Biarkan saja dia mereput di Sg.Buloh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi simple....

      Pandang ke depan terajang najib,abih cerita. Lepas tu sorang2 kita kutip,pasal apa bersekongkol menipu. Panjang list tu!

      Padam
    2. Lepas terajang najib, what next? siapa naik PM? tu yang depa gaduh tu...korang hamba rakyat jelata tetap macam tu gak..ni masing-masing nak kuasa je, bukan dapat apa2 pun...buang masa....puiiihh

      Padam
    3. He.he.he kalau minta bantuan pkr tun m kena setuju usul pembebasan Anwar murid tersayang dia aljuburi, tun m tahu APA pertukaran sama nilai, tun m nak berpakat dengan anwar tapi bodoh tak nak setuju usul pembebasan anwar itu sebab itu penyokong fanatik anwar tak ikut tun m jika dia tak setuju.
      adzzam adzzam jawab betul tantah tun m ini nak ganti anwar selaku ketua umum tak, aku tak kesah kalau tun m nak ganti anwar itu, maklum tak lama lagi akan ADA diadakan pertandingan kerja umum gusti WWF antara team a vs team b

      Padam
    4. 12.55 PTG

      Ko tak kenal siapa Tun M.
      Bab Anwar, sampai mati pun Tun tak akan setuju.
      Pengikut Anwar tak nak ikut pun, Tun apa pedulik.
      Yg nyata, dah lebih 1.6 juta rakyat ( termasuk yg rosak) dah sokong dan sign DR, ianya semakin bertambah setiap hari bersamaan dgn roadshow2 serta booth.

      Ko tak tengok video, apa jawapan Tun bila disoal ttg kerjasama dgn pembangkang, isu pembebasan Anwar, isu siapa nak ganti Najib selepas kena terajang, isu Mukhriz nak dijadikan PM?

      Semua telah terakam dan dirakam.
      Jangan menyusahkan diri nak spin lintangpukang, penat dapat, maki dek netizen pun dapat...

      Cerita khayalan ko, cerita mengarut team A dan team B, C, D sampai Z ni, ko buat skrip, ko rebus, minum airnya dan kunyah, telan bagi hadam betul2.

      Rakyat Malaysia bukan bodoh, wokey..

      Padam
  2. sesiapa sahaja yang tidak bersama kami, pasti kami bantai. lantak je la nasib rakyat jelata, yang penting kami nak kuasa.

    BalasPadam
  3. Yang nak sangat Najib Al Penyamun jadi PM dulu pun TDM... So TDM dulu lagi dah makan dedak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahahaha......bodoh!

      Padam
  4. Kenapà tak hantar dekalrasi itu seperti tarikh yg tetap 11may Dan 12may dulu kalau dah capai 1.2juta ,nampak sangat tun m menipu, ada lah macai protun m cakap kena buat temujanji dulu dengan yg pertuan agong itu bukan alasan, itu alasan bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huh! Lagi bodoh......

      Padam
    2. Super Bodoh

      Padam
    3. Tak pe aku nak tunjuk bodoh sikit.
      Aku setuju, Tun M akan hadapi masalah bila nak hantar DR tu kpd YDPA.
      Sesiapa yg faham konsep YDPA dan perlembagaan tentu setuju.
      Jika YDPA, sewenang2nya menerima semua deklerasi, petisyen2,dan tah apa kejadah lagi, maknanya YDPA dah salah fungsi, dituduh berat sebelah, berkepentingan dsb.

      Di sinilah kebijaksanaan Tun M.

      Beliau buat2 bodoh.

      TETAPI.

      Kepada penjilat, pengampu, pemakan dedak expired Najib, 1.6 juta ( termasuk yg rosak ) tandatangan rakyat yg menyokong DR telah membuktikan rakyat Malaysia bukan bodoh dan pengecut seperti Najib.
      1.6 juta bukan angka yg sedikit, dan ia tidak berhenti di situ selagi ada roadshow dan booth, maka ianya berterusan.

      Jika 1.6juta mewakili seseorg dlm sebuah keluarga, bayangkan apa jumlahnya jika keluarga tersebut ada 4 org ahli yg menjadi pengundi pendaftar.

      Bayangkan, jika 1,6juta ini pula melebarkan sentimennya kpd keluarga besar yg mempunyai 100 hingga 1000 pengundi berdaftar dlm PRU.

      Najib perlu berendam dlm kolam ais utk menyejukkan badan dan otaknya.

      Tu pasal sekarang Najib dah meraban, meroyan kata Tun M nak tikam Umno.
      Tu pasal Najib, mati2 nak seduce otak rakyat, kerajaan itu Najib dan Najib itu kerajaan.

      Ada bantahan?

      Padam
  5. tuan,
    aura tun adalah kerana daya intelek beliau.

    ini berbeza dgn anwar..banyak mengocak emosi

    daya fikir dikesampingkan.

    tun bagi masa untuk rakyat fikir,belek dan faham.

    bila rakyat faham...rakyat datang dengan sendiri.

    DR bergerak BEYOND political ideologi. Itu kekuatan DR.

    Bila kali terakhir kita bertindak DEMI NEGARA?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul itu dulu tun m intelek
      Sekarang tun m dah nyanyok
      Pembangkang layan tun m itu nyanyok
      Kasi makan ubat supaya tak mudah lupakan

      He.he.he.

      Padam
    2. Bro Yg nyanyok terlampau banyak mkn dedak....org Yg dah nyanyok dgn org Yg waras pun tak dapat nak bezakan... G hospital periksa otak tu

      Padam
    3. 1:32ptg
      org nyanyok tu ckp duit 2.6b ada dalam akaun najib..najib al munafik mula2 ckp gila kalau duit banyak tu ada dalam akaun dia..tp org nyanyok tu yg betul..biar nyanyok asalkan bukan munafik..tuan pun nanti akan nyanyok jugak..Asal Bukan Najib (ABN)...

      Padam
  6. Anwar is a gonner. A convict who was sentenced to jail failed to take to the stand to be cross-examined.....he us a sodomist.

    Najib is a thief, the rest of umno leaders are collaborators.....bunch of criminals

    The issue is not mahathir, he is an old man. We respect him for his unrelenting effort to unsest najib for the rakyat. Tell me who else dare to act like him?

    So melayu yang rasional, berfikirlah... tiada fitnah malah kebenaran yang sukar dicari kebohongan. IGP, AG, BANK NEGARA, MACC Auditor General dan lain2, jangan diharap apa2. Kita berdoa ke hadrat Allah swt agar siasatan olen negara2 berkenaan akan beri rakyat malaysia justice....insyaAllah...dah nampak albeit slow and steady...

    Allahuakbar

    BalasPadam
    Balasan
    1. fitnah yg nyata ... tohmahan demi kepentingan diri... amat bodoh mempercayai madey !!! go fly kite !!!

      Padam
    2. Saman jelah kalau fitnah...

      Padam
    3. Cai 1.39 ptg

      Coba tolong nyatakan satu sahaja FITNAH YANG NYATA.

      Kalau tak ada andalah yang tsk jujur dan fitnah rakyat malaysia

      Padam
    4. 1:39
      cubaan untuk mengubah tiang gol..maaf tuan..kami x makan dedak..kami lebih suka makan nasi..fitnah ke x, yg pasti hutang 1MDB dah 50b..kononnye syarikat utk mengkayakan negara rupa2nye mengkayakan PM dan memiskinkan negara..tu le jasa paling besar pahlawan bugis yang x de telur..buat program nothing to hide, last2 dia ygn hide sbb takut dgn tun m..walawei...tuan ni pun mesti jenis x de telur..kan?

      Padam
    5. 1.39

      Here's STRINGS AND KITE anf fly with all the DEDAKMAN DEDAKMAN.
      Fly the Kite with wording
      I LOVE PM
      I WILL ALWAYS KISS YOUR BUTT.

      Padam
  7. Cash Is King Kong19 Mei 2016 1:27 PTG

    Cai2 jibbo nek moyang bodoh, nak argue bukan dgn rakyat msia saja tapi seluruh dunia yg kutuk jibbo.sikit2 kita ni shiah, DAP, yahudi, red bean mcm2. Sayang benar dgn umno. Umno jibbo,sampai tak boleh bezakan berak dengan nasi.orang lain pun umno jugak,sayang bangsa, sayang negara, nak lawan DAP.itulah yg kita buat masa PRU13 dulu masa rakyat belum tahu APA yg jibbo dah buat musnahkan parti Dan negara. Nak support jibbo lps appa yg dia dah buat sekarang? Nak bersetongkol..ehh salah maaf Lina Tom, nak bersekongkol dgn jibbo? Masalah kubur kau esok CAI...Fly kite and the rest of CAI jibbo, the real umno is fatally sick of you ,your big brother and those clinging on umnonajib.youre the true traitors of the nation. Pengkhianat negara bangsa dan agama.pengkhianat tegar. shame on you!

    BalasPadam
    Balasan
    1. shame on you stupid ... satu dunia hotak hang !!!

      Padam
    2. x yah le layan 1:40 tu..buang masa kita je.biar le dia suka makan dedak..dia kan org 1 malaysia..biar le..syg benar dia kat pahlawan bugis yg x de telor tu...

      Padam
  8. Aura Madey kerna Intelek Kepala Butoh Bapak Hang..

    Madey jual Dedak...kroooh kroooh pie makan dedak..

    Dedak Madey jenis PUKIMAK..HARAMJADDAH.. makan makan makan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bertaubatlah chai 1.37, agama hindu menuntut kamu bertaubat, inikan pula jika kamu beragama islam.

      Padam
    2. 1:51 suroh chai 137 mengucap dulu...

      Padam
    3. 1.54 sedarkah kamu menulis dan beri komen hasil dari upah rompakan, pengnyolapan dan penyelewengan duit rakyat?

      Padam
  9. Knock! Knock!...

    Jangan lupa letak nama i, kerana lepas ni, najib akan ganti tempat i kat sungai buluh nie...i rase ada peluang lagi ikut senarai ada di bawah ni,(nombor 1 sebagai kemungkinan besar)

    1.TSMY
    2.KU LI
    3.ZAHID
    4......lu fikir la sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. buang masa pikir ... layan fitnah madey tak kemana ... 1.27m signed DR pun guna tipu muslihat.. jgn harap tipudaya mampu menjatuhkan PM ... go fly kite !!!

      Padam
    2. 1:42 memang takda waras pun... Sebab tu takleh berfikir... Yg tau fitnah je...saman le

      Padam
    3. Here's STRINGS AND KITE anf fly with all the DEDAKMAN DEDAKMAN.
      Fly the Kite with wording
      I LOVE PM
      I WILL ALWAYS KISS YOUR BUTT.

      Padam
    4. ko je lah kiss bontot ni semua ... aku tetap tentang manusia madey yg jahat dgn tipu muslihat nak jaruh kan PM.. nak ikut cakap dia yg masih nak tunjuk kuasa tak padan dgn dah tua nyanyok .. masih nak penting diri dan kroni ... pigi lah mabuk .. go fly kite !!

      Padam
  10. peringatan buat protun .. yg makan dedak atau yg makan angin kentut madey ... tipudaya muslihat jahat madey tak akan mampu menjatuhkan najib .... tak perlu pikir lah ... mmg protun tak boleh pikir main ikut jer percaya yg madey tu intelek lah bijak lah... kalau bukan PM 22 tahun dibawah BN jadi doktor ayam jer madey ni... ada anak2 pun rosak akhlak liberal anti hudud .... go fly kite !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1.49, Tun tak pernah tipu daya terhadap rakyat malahan terlalu besar jasa dan khidmatnya terhadap rakyat.

      Maka hari ini kami rakyat marhaen berganding bahu bersama sama Tun menuntuk najib letak jawatan seterusnya diseret, diadili dan dihukum bersama sama dengan punahsihat dan pencacai2nya makan duit haram rakyat tak izinkan.

      Padam
    2. 1.56 Bro 1:49 jasa mak ayah sendiri pun dia tak kenang ini kan pulak jasa org lain...hati dah buta

      Padam
    3. Woiii fly kite janganla emosi sangat. Banyak ke upah dedak yang ko dapat??

      Kita orang boleh fikir logik tak logik cerita 1MDB. Cerita duit yang kena rembat tu kita orang boleh timbangkan sendiri. Tak payah nak tuduh orang lain hasut. Kita orang tak makan hasut. Sendiri punya kepala boleh fikir temberang atau tidak cerita dongeng pak pandir 1MDB tuuuuuu.....

      Go humban your kite!!

      Padam
    4. habis org lain takda otak .. korang jer ada .. nak layan madey nyanyok dah tua tak sedor diri masih buat tipudaya muslihat nak kumpul 1.27m signed DR... mmg mangkuk lah cara macam tu dari seorg mantan PM ... ingat Agong nak layan ke ?? tak sudi Agong nsk jumpa org tua madey nyanyok merepek bawak berkotas kertas takda nilai hadil tipudaya muslihat .. humban la ko punya bangang tu .. go fly kite !!

      Padam
  11. Fly kite dan sewaktu dgnnya mmg bodoh nk mampus..bila kena batang hidung carutkan orang..bila dah takde modal butuh puki semua keluar. Suka sangat butoh puki, aku nak Tanya hang skrg,hang suka sesangat membutuh memuki ka? Takut besok Mak pak hang DLM Rmh pun bahaya..bukan boleh percaya hang ni, bukti gian butoh puki ni dah Ada..selalu pulak tu! Bahaya dia ni, macam sex maniac terlepas!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko tu lah cerdik nak mampus .. tuduh org sesuka hati ko jer... madey tu 22 tahun jadi PM mmg lah rakyat kenal ... termasuk lah akutau dia siapa ... bukan rahsia .. madey yg tonjolkan siapa diri dia ... tapi aku ko tak kenal nak tuduh2 ikut suka hati kepala hotak hang ... syok sendiri .. go fly kite la mabuk !!!

      Padam
  12. Nampaknya, demi President UMNO, Utusan RTM dan TV3 sanggup mengenepikan integriti, maruah dan kebertanggung-jawapan. Sehinggakan apa yang keluar dari mulut atau tulisan seorang kaki-main-pungkoq pun, tergamak mereka guna untuk memburuk-burukan Dr.M.

    Tuduh Dr.M tikam-belakang/mengkhianati UMNO, padahal Dr.M hanya mahu Najib ditukar. Pada masa yang sama, seorang kaki-main-pungkoq yang sudah 18 tahun berhempas-pulas, berkomplot dan berpakat dengan DAP (dan PAS) mahu mengkuburkan UMNO, supaya diri sendiri dilantik sebagai PM, dijulang demi 'mengilap' Presiden UMNO.

    Nampakgayanya, penjilat dan pembodek Najib sanggup guna kaki-main-pungkoq untuk mengilap imej Najib yang kelam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun m berulang2 kali cuba jatun presiden umno
      Tunku,pak lah Dan najib
      Mana orang berpotasi lebih Dari daripada dia dia akan jatuhkan itu perangai tun m sebenar
      Dia Nak ikut Cara dia walau dia lepaskan jawatan PM
      Kalau macam itu tak guna orang itu jadi PM ikut Cara tun m itu. Sebagai pemimpim najib kena ADA Cara dia tersendiri.

      Kalau tengok segi parangai najib lebih baik dia tak penah jatuh president seperti tun m lakukan.
      Kalau ikut perangai Anak2 tun Dan Anak2 najib, tak ADA suruh sokong lgbt Dan Islam liberal salah kita tahu Anak najib ADA sikit jahat, Anak najib tak ajak orang buat jahat seperti anak tun m merusuh,bersama2 dengan puak murtad Dan lgbt, gila pangkat Dan kekayaan, itu yg ajar oleh tun m itu

      Padam
    2. Dari hati Yg iklas... Patut atau tidak Najib di jatuhkan?...


      Padam
    3. mmg tak patut jatuhkan PM... lebih2 lagi dgn tipudaya muslihat demi kepentingan diri dan kroni.. jgn nak muliakan madey yg mmg nyanyok dan hilang pedoman ... madey bukan ahli UMNO dah pun ... midin dan boboi tu patut di pecat ... madey dan mereka berdua mmg patut go fly kite !!

      Padam
    4. takda guna pun surat anwar tu.. ngko jer yg buat tomahan ... rakyat perlu tau siapa madey ... pengkhianat yg penuh tipu muslihat ... patut go fly kite !!!

      Padam