Khamis, 24 Mac 2016

Azalina Kena Bodoh..!



Ingatkan buat buat bodoh..!
Rupanya confirm bodoh..!

Speaker selar Azalina, ingatkan menteri lain jangan ulangi

Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia menyelar tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman kerana didakwa mendahului kuasanya berhubung halangan soalan berkaitan RM2.6 bilion tidak boleh dibangkitkan di Dewan Rakyat kerana dianggap subjudis.
Menurut Pandikar, tindakan yang dilakukan Azalina itu dilihat cuba melangkaui atau 'pre-empt' kuasanya sebagai seorang speaker.
"Di sini, menteri telah pre-empt isu ini. Anda memikul kuasa speaker yang mana ia salah. Jadi, jangan ada mana-mana menteri yang mengulanginya. Itu adalah kuasa speaker.
"Kalau tidak, menteri-menteri ini orang anggap telunjuk speaker," katanya dalam Dewan Rakyat hari ini.
Minggu lalu, Azalina berkata, soalan berhubung ‘derma politik’ RM2.6 bilion yang berada di akaun bank peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak lagi boleh dibangkitkan di Parlimen.
Beliau berkata ini kerana perbincangan itu adalah subjudis berikutan semakan kehakiman yang difailkan oleh Badan Peguam Malaysia terhadap Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali.
Badan Peguam mengheret Apandi ke mahkamah kerana keputusannya untuk tidak meneruskan dakwaan terhadap Najib dan ‘membersihkan’ perdana menteri daripada sebarang salah laku berhubung sumbangan RM2.6 bilion dan dana RM42 juta milik SRC International.
Kalau penjilat tegar pun kena sound bodoh...apatah lagi macai pemakan dedak..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

19 ulasan:

  1. Tidak ada sedikit pun kah admin mempunyai rasa simpati terhadap azalina ini?

    Tidak ada kah perasaan kasih,
    berahi malahan terliur melihat keayuan azalina ketika wajahnya bermake up?

    Azalina juga punyai perasaan, pasangannya akan tampil membantu beliau...tidak perasan kah kamu semua?

    Azalina juga manusia yang punyai naluri terhadap hawa dan nafsu...itu pun kamu tak tau?

    Cair hati ini melihat azalina diperlaku begitu rupa!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh azalina....sudikah,kau,menjilatku....katakan wahai mangkuk hayun pujaan kepala hotak....ptuii!

      Padam
    2. Selisih....kalau Angeline Jolie atau Halimah Sadiqque itu lain lah hal... Hilang mood & tak menyelerakan langsung....!!!

      Padam
    3. Ha..ha...Elok tengah naik sbb tgk Angelina jolie tiba2 tukar dgn dia ni...terus layu........x bleh nak naik dah......

      Padam
  2. Dipanggil BODOH.....!!! Saya terkejut tapi tak terperanjat......Sbb yg ada kaitan ngn Najib memg bodoh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboii.. dengan bongkaknya maki org lain bodoh.. kau rasa kau pandai tera mana?

      Sekali Tuhan Maha Esa cabut 10% capability otak kau.. senget mulut.. nak makan kena suap nanti.. pakai pampers sampai mati.. jd bodoh sebodoh2nya..

      jgn melampau sgt Tuhan tak suka org yang angkuh macam Firaun. Iblis di laknat TUhan kerana sifat sombong dan bongkak!





      Padam
    2. Apsal ko panas plak? Puak Macai Najib tu ckp org lain bodoh takpa plak? Ko tak da plak komen......Aku dah lama tgk puak Najib ni kat blog ni........Ni baru aku beberapa kali komen pun dah PANAS......GO TO HELL BRO....KO NAK CKP APA PUN CKP...........

      Padam
  3. Dimalam yang dimuliakan ini, Lagu ini ditujukan khas kepada azalina dan pencacai makan duit haram kepunyaan rakyat.

    Andai kutahu
    Kapan tiba ajalku
    Ku akan memohon
    Tuhan tolong panjangkan umurku

    Andai kutahu
    Kapan tiba masaku
    Ku akan memohon
    Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

    Aku takut
    Akan semua dosa dosaku
    Aku takut
    Dosa yang terus membayangiku

    *Instrumental*

    Andai kutahu
    MalaikatMu kan menjemputku
    Izinkan aku
    Mengucap kata tobat padaMu

    Aku takut
    Akan semua dosa dosaku
    Aku takut
    Dosa yang terus membayangiku

    Ampuni aku
    Dari segala dosa dosaku
    Ampuni aku
    Menangisku bertobat padaMu

    Aku manusia
    Yang takut neraka
    Namun aku juga
    Tak pantas di surga

    Andai kutahu
    Kapan tiba ajalku
    Izinkan aku
    Mengucap kata tobat padaMu

    Aku takut
    Akan semua dosa dosaku
    Aku takut
    Dosa yang terus membayangiku

    Ampuni aku
    Dari segala dosa dosaku
    Ampuni aku
    Menangisku bertobat padaMu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rasa lagu ni akan membuatkan anak2 mahadet menangis.. sbb lagu ni kena pada papa mereka yang kuat menyonglap 22 tahun lepas.. sampai mokeris botak bukan krn teruk buat kerja tapi kerana terlalu duduk senang.. mewah billion harta pusaka negara di kebas!

      Padam
    2. Ok la jgk ade rs nk menangis.. ada kesedaran.
      Agak2 najis nangis x?
      Hahahahah

      Padam
  4. Azlee nie ada kes tertangguh sewaktu dia menjawat menteri belia & sukan era Tun Dol. Sekarang kes ini dibuka semula sebab penyelewengan bertambah leluasa walaupun Menteri dah bertukar tangan. Apa nak jadi dgn UMNO setelah ditinggalkan Tun Mahathir.

    BalasPadam
  5. samada anwar peliwat atau dr m pemfitnah. mana satu plihan hati. tapi skrg dua-dua bersekongkol. sama2 balun masa memerintah dulu. ha ha. keluarga 69

    BalasPadam
    Balasan
    1. dua2 kena tipu dgn due ekor setan bertopeng manusia ini

      sekor dulu heret rakyat buat reformasi lawan sekor lagi diktator.

      skrg dua2 ekor ini bergabung.. cmna rakyat kena kencing hidup2...

      sia2 shj dua2 pembela syetan di kenali ini!!

      serik aku.. menyesal dulu sokong tun mahadeyy.. sial pun penipu!

      Padam
    2. Najis penipu ko nk sokong x?

      Padam
  6. Pengkid masa di kem pelancongan pun songlap besar. Macam2 dia buat. Org kem cerita dia suruh kasi bapak dia 10 juta utk projek di china tp kem taknak kasi sbb takde pulangan utk negara. Dia dendam dan kenakan org kem. Aaaaah...banyak lah tahi dia di kem tu. Last dia kena berundur dulu sbb sprm jumpa cash dlm bonet kereta. Pergi mengadu dgn pak dol tapi dah teruk tak boleh tolong. Lepas tu bugis boleh ambik dia. Korang bayanglah jenis apa bugis dan konco semua.

    BalasPadam
  7. Pemakan taik kena cari geng pemakan taik juga, baru ngam...

    BalasPadam
  8. Ini bukan terlebih bodoh. Tapi terlajak bodek.. smp keja tuan speaker pun dia nk kebas..
    Kahkahkahkah..
    Menteri sampah kbs ni jgk yg diambik najis sebagai galang ganti telurnya yg hilang..
    Kahkahkah...

    BalasPadam
  9. Azalina is PROVEN a fool. I rest my case

    BalasPadam
  10. Melampau budak tomboy ini sampai kerusi si Datuk Pandikar Amin Mulia cari makan pun nak disapunya. Dia nie jealous kat amoi Selangor yang jadi speker ADUN Selangor. Bagi aku antara 2 ini elok lagi si amoi tue...

    BalasPadam