Ahad, 27 Mac 2016

Lawak Petang Ahad..!


15,000 Tok Bomoh Seluruh Malaysia Yakin Dengan Kepimpinan Najib Razak 

HAMPIR 15,000 orang yang terlibat sebagai Pengamal Perubatan Tradisional dan Komplementari (PTK) seluruh negara hari ini tampil menyatakan sokongan penuh kepada kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak.
Dalam satu kenyataan pada hari ini, para pengamal PTK berkenaan memberi sepenuh kepercayaan terhadap Najib Razak untuk terus memimpin negara ini, sekali gus tidak bersetuju dengan tindakan sesetengah pihak yang mahu menggulingkan institusi Perdana Menteri yang dipilih melalui sistem demokrasi.
Ikrar taat setia dan sokongan itu diwakili oleh Majlis Solidariti Gabungan Pengamal Perubatan Tradisional dan Komplementari dengan motto “solidariti membawa rahmat” dalam satu sidang media yang dilakukan di Lembah Klang pada petang Jumaat. 


Habis..lepas ni persatuan apa pulak nak sokong..! persatuan GRO dengan persatuan belakang mati pun tentu ghairah nak buat sokongan ni..!

Nampak sangat gelabah puyuh yop..! nampak sangat terdesak@tersedak..! kata baling kaca pun tak pecah..!

P.Ramlee dah ajar lama dah yop..! 'saya pun temberang juga' - do re mi..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. 99.9% bomoh syirik kepada Allah . Boleh ke Najib mendapatkan keredhaan Allah bila bersekongkol dengan Bonoh bomoh itu ?

    BalasPadam
  2. Najib ke yang suruh?...awak tuduh najib yg besekongkol dan suruh ..kalau tak dah tentu fitnah...boleh masuk sorga ke awak?
    Note: Saya bukan nak sokong najib tetapi cara tulisan tuan tu tak betul..cerita pasal syirik tapi fitnah tolak tepi pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. (Saya bukan nak sokong Najib, tapi saya makan dedak yang ditabur Najib)........ Ini semua cai Najib yang dalam terpaksa....bersekongkol ngan pecah amanah Billion2 dalam 1MDebik.

      Padam
    2. Ini yang dinamakan terdesak bro! Najib suruh ke tak suruh ke tak jadi soal. Kalau dalam keadaan biasa mana ada tok2 bomoh ni buat sokongan terbuka macam ni. Saya pun bukan nak sokong TDM...

      Padam
    3. Bingai...sudah terang2 didalangi orang mohd najib...mereka buat sidang media dan baca skrip yg diberikan..sandiwara saja nii...ProOO00ootTt

      Padam
    4. Ahli pakar perubatan Melayu mengalahkan specialist-medical practitioner.....

      Telek menelek semua temberang,
      "Ahli Nujum Pak Belalang"

      Padam
  3. Klau tak nak percaya kpd carta aliran yang AG Apandi terang2 tunjuk kat satu dunia tu, cuba tanya aje sesiapa yg kerja dalam bidang kewangan spr broker saham, remieser .... mereka semua ckp kes 1mdb nih is a clear cut money laundering

    BalasPadam
  4. dah kena potong artikal saya..

    BalasPadam
  5. Setakat bomoh biasa tak jadi, kena tunggu Raja Bomoh Ibrahim Mat Zain buat PC, kelapa sudah, tembikai pun sudah, nak juga tahu buah apa untuk PM?

    BalasPadam
  6. Hahahaha....
    Jgn lupa bini najib masa nk dptkan najib pun guna khidmat bomoh juga...tp bomoh import...bomoh tempatan tk main la...bomoh satu dunia@1malaysia@bomoh kelapa/tembikai pun tak main la...
    Hahahaha geli geli

    BalasPadam
  7. Dr 15k bomoh2 mnyokong najis, ade baik tolong crk mane perginya mh370

    BalasPadam