Selasa, 22 Mac 2016

Tawaran Dedak Raja..!



Kuasa...harta...wanita..!

Semuanya boleh buat manusia waras jadi gila..!

Tan Sri Muhyiddin Yassin sebentar tadi berkata beliau mendapat dua tawaran sejurus sebelum dipecat daripada jawatannya sebagai timbalan perdana menteri.
Berucap di Kota Tinggi di Johor malam ini Muhyiddin berkata beliau ditawarkan menjadi Gabenor Pulau Pinang serta Pengerusi Permodanan Nasional Berhad (PNB) oleh pihak yang tidak dinamakannya.
Bagaimanapun Muhyiddin dipercayai merujuk kepada Datuk Seri Najib Razak.
Kata Muhyiddin kadang-kadang beliau berasa "agak bodoh" kerana tidak menerima tawaran berkenaan.
"Saya membayangkang bagaimana (Ketua Menteri Pulau Pinang Lim) Guan Eng ada di depan saya, menyembah saya.
"Sesetengah pihak pula berkata saya patut mengambil RM1 bilion dan berdiam diri," katanya di depan kira-kira 1,500 hadirian.
Menjelaskan keadaan itu Ahli Parlimen Pagoh berkenaan memberitahu tidak dapat menerima tawaran yang diberikan kerana ia membabitkan soal maruah.
"Kalau saya terima maknanya saya makan dedak (boleh dibeli). Rakyat akan berkata Muhyiddin adalah orang nombor satu memakan makan dedak.
"Saya tak boleh menggadaikan prinsip perjuangan saya," katanya.
Kaya dunia tapi kaya ke di sana???
Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. blog lendir mamakdey = blog org Gila

    hari2 dia menggila dgn macam2 racau..

    kesiann..kesiann.. cmna nk rawat manusia2 gila pencacai mamakkerala ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ProOO00ootTt....arghh leganya

      Padam
    2. 450.. Pengomen overdose dedak...

      Padam
    3. Tanpa Nama22 Mac 2016 4:50 PTG makan dan minum air taik najib laki bini...sebijik mcm kena nasi tengas..celik mata terus sembah dewa dia..

      Padam
  2. MOHON GUNAKAN BAHASA YG ELOK2, SESUNGGUHNYA BAHASA MENCERMINKAN KEPERIBADIAN KITA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak buat mcm mana bahasa itu ja yg dia tahu..mak bapa dia didik mcm tu..

      Padam
    2. Orang dalam ketakutan ini lah caranya berkata kata...takut dedak hilang dr pandangan

      Padam
  3. Tgk mcm si pandir. Xpun hasan cari mkn. Ini semua yg bijak2

    BalasPadam