Jumaat, 18 Januari 2013

PM Buka Rahsia BN Menang Majoriti 2/3


Apa maknanya? apa yang tersurat disebalik yang tersirat sebenarnya? 

Sebenarnya PM tahu masanya sudah tiba...kekuatan BN sudah cukup tersedia. BN akan menang bergaya..! menang dengan majoriti 2/3..! 

Pembangkang akan ditimpa malang! akan dihumban pengundi ke dalam longkang! 5 negeri akan hilang melayang! kuda belang pulak lari lintang pukang!

Pemimpin pembangkang hilang entah ke mana! Anwar terbang lari meninggalkan negara! Nik Najis pulak macam bangkai tak bernyawa! Kit Siang masuk ICU pun tak berapa lama!

PM tahu rakyat Malaysia mengenang jasa, memilih parti yang ikhlas dan setia bekerja, bukan parti pembangkang yang asyik berpolitik sepanjang masa, langsung tak berfaedah kepada agama,nusa dan bangsa.

BN dipilih membawa rahmat, hidup rakyat sejahtera, harmoni dan hebat, maruah diangkat hidup bermartabat, terus dihormati dialam sejagat..! 

Kepada Allah Berserah..!

Semua parti komponen Barisan Nasional (BN) diarahkan siapsiaga bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke-13 (PRU-13) yang akan diumumkan tidak lama lagi.
 
Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak, berkata isu perbincangan pembahagian kerusi antara parti komponen dan calon yang akan disenaraikan hampir selesai.
 
Beliau yang juga Presiden UMNO berkata, ketika ini BN mahu memastikan pilihan calon yang akan bertanding pada PRU-13 berdasarkan kebolehan dan penerimaannya di kawasan berkenaan.

"Pengumuman calon akan dibuat lebih awal tetapi saya masih belum membuat keputusan bila ia akan diumumkan," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat BN di Menara Dato' Onn di sini, sebentar tadi.



LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. saya percaya apa yaang dikatakan oleh TUN sebab selalu yg dikataakan berjaya sebab semasa menjadi PM apa juga yg dibuat untu bangsa melayu berjaya conton skt proton,majunya pulau lankawi,bangunan pertonas,perlumbaan kereta sepaang,danlain otak yang dianugrah lain dpd yg lain cuma orang melaayu yang bangang tak tau merharagai

    BalasPadam