Isnin, 15 Julai 2013

Anifah Aman Buktikan Kejantanannya..! SYABAS..!!!



KENYATAAN OLEH Y.B. DATO’ SRI ANIFAH HJ. AMAN, MENTERI LUAR NEGERI MALAYSIA, MENGENAI TEMURAMAH OLEH ARCHBISHOP JOSEPH MARINO BERKENAAN ISU PENGGUNAAN KALIMAH “ALLAH”

Perkara ini sedang dibicarakan di Mahkamah Rayuan pada masa ini. Oleh itu, semua pihak hendaklah menghormati proses perundangan negara ini dan membiarkan kes ini ditentukan berdasarkan undang-undang negara. Sebagai negara yang berdaulat, Malaysia menolak campur tangan asing atau pengaruh luar ke atas isu yang sensitif ini. Campur tangan seumpama ini hanya akan menyemarakkan lagi sentimen keagamaan di negara ini dan tidak akan membantu dalam menyumbang ke arah mencapai kestabilan dan keharmonian kaum dan agama di Malaysia.

Menteri Luar Negeri
PUTRAJAYA

14 Julai 2013

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Pilihanraya UMNO suaah hampir , apakata pemimpin Islam dari Sabah megambil sikap berani menetang jawatan nombor satu , kami di semenajung akan menyokong sekiranya ada pemimpin yang berwibawa untuk menjadio pemimpin negara asalkan dapat berjanji suapaya memeprtabatkan agama Islam agar tidak dipermainmainkan oleh puan puak bukan Islam.

    BalasPadam