Sabtu, 6 Julai 2013

Anwar Liberal @ LGBT Menarik Nafas Lega..!


Kalau ada orang yang bergembira dengan penarikan balik Rang Undang Undang Pentadbiran Agama Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) (Pindaan 2013) tentunya Anwar Ibrahim. Anwar tentu menarik nafas lega kerana hari ini melalui Transformasi dan Liberalisasi yang begitu tinggi oleh Kerajaan BN dibawah kepimpinan Najib telah menyebabkan semua orang termasuk kapir lakanat, kapir zimmi malah kapir harbi pun boleh mempertikai, menentang dan mengusulkan sesuatu mengikut tekak mereka mengenai agama suci umat Islam...!

Jemaah Menteri hari ini memutuskan untuk menarik balik Rang Undang-Undang Pentadbiran Agama Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) (Pindaan) 2013 berhubung isu status agama anak dalam kes ibu atau bapa memeluk agama Islam.


Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menerusi satu kenyataan berkata, Rang Undang-Undang tersebut yang dibaca untuk kali pertama di Dewan Rakyat pada 26 Jun  yang lalu, telah dibincangkan secara mendalam oleh Kabinet.



"Isu status agama anak dalam kes ibu atau bapa memeluk agama Islam telah dibincangkan secara mendalam oleh Kabinet. Pandangan dari pelbagai sudut telah diperhalusi dengan mengambil kira kebimbangan pelbagai pihak, termasuk parti-parti komponen BN.

Cuba tengok video ni...


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan