Ahad, 28 Julai 2013

Apa Sebab Shahrizat Berpeluh?

Pada pertemuan itu, Shahrizat lebih banyak ditanya soal pemilihan parti khususnya dalam pergerakan Wanita UMNO menjelangan perhimpunan agung parti akhir tahun ini.
Ini termasuk hasrat ahli Parlimen Penggerang Datuk Seri Azalina Said yang sudah umum untuk bertanding jawatan Ketua Pergerakan Wanita.
Walaupun ada pihak melihat bekas Menteri Belia dan Sukan serta Pelancongan itu ‘bukan cabaran’ kepada Shahrizat, namun beliau tidak memperkecilkan kemampuan Azalina yang juga pengasas Puteri UMNO.
“Jangan underestimate Aza (Azalina). Dalam pertandingan jangan underestimate lawan kita, Mereka berpeluang, mereka juga memberi harapan..lagipun bukan semua orang suka saya. Katakanlah ada orang tak suka saya sebab hal lama-lama, jika begitu, mereka tak akan undi saya”katanya.

Baca lanjut di agendadaily disini

Lu Fikir La Sendiri!!!


8 ulasan:

  1. Hi Friends

    It is my great pleasure to suggest to all my Umno friends, we will get back Kerajaan Berdaulat only if we eliminate this Rotten Mohd Najib bin Abdul Razak from Umno and Government.

    Just say " Yes, Ahli Umno Titiwangsa " if you support the move.

    Ahli Umno Titiwangsa.

    BalasPadam
  2. Saya amat menyokong.

    BalasPadam
  3. Yes, Ahli Umno Titiwangsa

    BalasPadam
  4. Buat lawak je ...

    BalasPadam
  5. Lagi lama Najib menjadi PM lagi kronik penyakit melayu.
    Sleepy Dol melemahkan dan Najib menjahanamkan.
    Insaf le UMNO sebelum nasi menjadi bubur.

    BalasPadam
  6. Najib masih belum 'transform' walaupun jelas keputusan PRU 13 meminta kepada perubahan secara menyeluruh. Untuk menyelamatkan Islam, Melayu dan Malaysia eloklah Najib berkorban, LEPASKAN JAWATAN PRESIDENT UMNO & PERDANA MENTERI MALAYSIA.

    BalasPadam
  7. Najib boleh blah

    BalasPadam
  8. Yes berjuta2 kali.

    BalasPadam