Ahad, 5 April 2015

Hentikan Spekulasi Nahas Helikopter..!


Biarlah yang pakar membuat siasatan..! berjurai air liur pun tak menyelesaikan masaalah..malah makin menimbulkan masaalah apabila fitnah yang terungkap dan terucap di sangka benar..!

Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengesahkan jenazah Tan Sri Jamaludin Jarjis akan disemadikan di perkarangan Makam Pahlawan, Masjid Negara sekitar jam 4:15 petang ni.

Beliau yang tiba di kediaman Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis sekitar pukul 10:30 pagi berkata siasatan lanjut akan diteruskan bagi mengenalpasti punca kejadian.

"Saya telah mengarahkan pengarah DCA untuk mengadakan siasatan penuh. Dan polis telah pun mengepung kawasan kemalangan dan mengambil bukti lain bagi membantu perincian untuk siasatan lanjut.

Mengulas lanjut mengenai spekulasi yang dilaporkan di media sosial, Zahid memohon agar orang ramai menjaga perasaan ahli keluarga.

"Ini soal kematian, jangan lakukan spekulasi atau membawa berita-berita yang di luar pengetahuan kita. Tidak mengira organisasi, individu dan sebagainya. Sila hormati ahli keluarga mangsa." ulasnya.



Video saksi boleh ditonton di sini

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan