Sabtu, 4 April 2015

MCA Semakin Biadap..!


Diam la MCA..! Jangan turut campur urusan agama orang lain..!

Selain itu kenyataan bangsat MCA ni jelas biadap dan membelakangkan kepimpinan Melayu Islam yang menjadi teras didalam Barisan Nasional..!

Parti haram jadah yang menang atas sumbangan undi orang Melayu dan Islam ni sedang memberitahu dunia bahawa Najib tidak lagi berkuasa sebagai Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional..!

'PM tak perlu kalut, BN sudah tolak hudud'

Pemuda MCA mempertahankan tindakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang lambat mengumumkan pendirian mengenai rang undang-undang persendirian bagi membuka laluan terhadap pelaksanaan hudud.

Ketua Pemudanya Wong Sin Woon berkata oleh kerana BN sudah menolak pelaksanaan hudud di Kelantan, tiada sebab bagi Najib selaku pengerusi parti itu, tergesa-gesa mengumumkan pendiriannya.

"BN telah pun memutuskan untuk menolak hudud dan ia telah pun dinyatakan dalam mesyuarat Majlis Tertinggi BN. Adakah ada badan lain lebih tinggi daripada ini?

"Kenapa PM mesti segera mengeluarkan kenyataan? BN sudah pun mengumumkan bahawa parti itu menolak hudud," katanya kepada pemberita sewaktu ditanya mengenai perkara itu.

Semakin biadap, kurang ajar dan semakin bangsat..!

Melayu sedar tak ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Kalau takde undi cina jangan haraplah najib dpt jadi p.m.....umno pun ditubuhkan untuk demi survival bangsa cina....takpe kita tengok, najib tak tahu maksud undi melayu!!!!

    BalasPadam
  2. hasil didikan anu-war leewat....

    BalasPadam
  3. aku tak mo undi BN kalau calon dari wakil MCA. Aku buat undi rosak. Wakil UMNO aku pangkah.

    BalasPadam
  4. ITU OLANG.....TAKUT DIA PUNYA LANCAU KENA POTONG MA......

    BalasPadam