Ahad, 19 April 2015

Pergi Mampus La Kit Siang..!


Tak payah nak ambil kesempatan dalam kesempitan..! Kuda belang DAPig, Pigayrr dan hamPAS mungkin dah terminum air kaki Kit Sial..! tapi majoriti orang UMNO, Orang Melayu dan Umat Islam  masih lagi ada akal dan budi..! Masih bermaruah..!

Dr M tak kerjasama pembangkang lawan Najib

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tidak akan bekerjasama dengan Lim Kit Siang atau mana-mana pemimpin pembangkang untuk melawan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Saya tidak bekerja dengan siapa untuk menurunkan Najib, sudah tentu tidak bersama pembangkang. Masalah saya ialah dengan Umno sendiri," katanya ketika ditemui pemberita di satu forum anti peperangan di ibu negara.

Dalam kenyataanya semalam, Lim berkata beliau sedia untuk bekerjasama dengan Dr Mahathir untuk 'menyelematkan Malaysia, sebagai bekas perdana menteri untuk melawan Najib "demi kebaikan."
Batu Api..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Betul ke parti pas keldai parti dap???

    Take beer....ehhhh...takbir!!!!

    BalasPadam
  2. PASembur kata orang utara

    BalasPadam
  3. PAS celakocelakocelako

    BalasPadam
  4. Orang kata perangai macam Abu jahal pun kalau undi pas masuk syurga betul ke???

    BalasPadam
  5. Kenapa dan mengapa slogan parti pas-'pas for all' tapi hudud:only for muslim???

    BalasPadam
  6. malaysia huru hara selangi ada bangsa cina komunis ni. pas pun bengap klau nk buat hudud kena buat kt semua rakyat bukan untuk orang islam sja. ni orang melayu habis kudong tangan cina india dk tepuk tangan seronok.

    BalasPadam
  7. Lim Kit Siang Bapa Pengganas Komunis

    BalasPadam