Rabu, 1 April 2015

Kita Lawan La..!


Dah putus..! dah sahih..! kita lawan la..! jangan pulak nanti tarik hand brake..!

Semua pihak perlu menghormati keputusan Lembaga Pengampunan menolak petisyen pengampunan diraja yang dipohon Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Beliau berkata ia merupakan keputusan Yang di-Pertuan Agong berikutan rayuan dikemukakan oleh Anwar yang juga Anggota Parlimen Permatang Pauh.
"Telah diumumkan tadi, harus kita hormati dan apapun itu adalah kuasa Yang di-Pertuan Agong untuk membuat keputusan," katanya dalam sidang media di sini, Rabu.
Terdahulu, beliau melancarkan Pelan Pembangunan POLYGreen Politeknik Malaysia iaitu sebuah pelan pelaksanaan dan hala tuju strategik bagi amalan teknologi hijau di politeknik seluruh negara di Politeknik Merlimau di sini.
Hari ini (Rabu), Peguam Kanan Persekutuan Amarjeet Singh berkata Lembaga Pengampunan menolak petisyen pengampunan diraja yang dipohon Anwar melalui keluarganya.
Penasihat PKR itu kini menjalani hukuman penjara lima tahun atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Amarjeet Singh berkata Yang di-Pertuan Agong telah menolak permohonan Anwar dalam mesyuarat lembaga itu pada 16 Mac lalu. Oleh yang demikian, Anwar hilang kelayakan sebagai anggota Parlimen berdasarkan Perkara 48(4)(c) Perlembagaan Persekutuan.
PRK Permatang Pauh mengambil tempat..!
Lu Fikir La SEndiri!!!

2 ulasan:

  1. Umno sudah menyokong 100% hukum syariah pas yang bakal dilaksanakan di Kelantan walaupun pkr dap tolak menolak 1000%....Kali ini kita nak tengok di permatang pauh adakah pas mengikut Islam yang terkandung dlm alquran dan hadis atau Islam Nik Aziz....sama2 kita tgk!!!!

    BalasPadam
  2. Yb banduan dah jadi banduan biasa........

    BalasPadam