Selasa, 7 April 2015

2 Mayat Belum Lagi Di Tuntut..!

Nahas Helikopter: Mayat Dua Mangsa Masih Belum Dituntut

KUALA LUMPUR: Mayat dua mangsa kemalangan helikopter di Semenyih Sabtu lepas masih belum dituntut.
Menurut jurucakap Hospital Kuala Lumpur (HKL), sehingga jam 6 petang hari ini, pihak pengurusan belum menerima laporan tentang kehadiran waris terdekat mangsa bagi menjalankan proses pengecaman dan penuntutan mayat.
Katanya, wakil dari Kedutaan Kyrgyzstan hadir kira-kira pukul 10.30 pagi di bilik mayat HKL bagi membantu siasatan ke atas satu daripada mayat berkenaan, seorang wanita yang disebut sebagai 'pembantu operasi' dari negara berkenaan.
"Bagaimanapun pihak pengurusan tidak dapat memberi sebarang pengesahan sehingga kemunculan waris terdekat dan disusuli proses bagi pengesahan mayat berkenaan," kata jurucakap itu.
Dipercayai usaha sedang dibuat bagi menghubungi waris mangsa itu.
Beliau berkata, wakil dari Kedutaan Amerika Syarikat yang hadir semalam untuk proses pengecaman mayat dan dokumentasi juruterbang warga negara itu  Kapten Clifford William Fournier, telah menghubungi waris mangsa.
Kedutaan AS ketika dihubungi bagaimanapun enggan memberikan sebarang maklumat mengenai ketibaan waris berkenaan atas alasan privasi. -- Bernama 
Esok tuntut ler tu..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa wari-waris kedua juruterbang dan "co-pilot" ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT y-yg. diKUASAI ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

    Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat "co-pilot" tersebut?!

    Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI - dan Pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing yg. TIDAK dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  2. Dan sepatutnya kotak hitam ("black box") tidak dihantaq ke UK - apalagi EU-US//Barat/NATO memang diKUASAI Zionis/ISrael-amat-KEPARAT!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  3. Dan apahal si Kedutaan US tu nak BERAHSIA sgt. pasal waris mangsa - tak LOGIK lansung! K'jaan kita mesti kerahkan Kem. Luar dapat berurusan sendiri dgn. keluarga mangsa di US; utk. mendptkan bukti DNA yg. betul! JgnlahPERCAYA sgt. rejim US-yg- dikuasai-ZIONIS/ISrael tu!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam