Ahad, 28 Julai 2013

Mad Sabu Dipecat Dari hamPAS..!



Kalau mengikut kenyataan Tuan Ibrahim Tuan Man ni maknanya ada pemimpin besar hamPAS yang otomatik terkeluar dari hamPAS...

SHAH ALAM - [DIKEMASKINI] Setelah beberapa kali menafikan laporan kononnya terdapat pemimpin kanan parti itu terbabit dengan ajaran Syiah, Pas hari ini menerusi suatu kenyataan media melabelkan ia sebagai tuduhan jahat.

Ketua Penerangannya, Datuk Tun Ibrahim Tuan Man berkata, isu Syiah ini bukan isu politik namun ia melibatkan soal aqidah, justeru memberi amaran mereka yang mahu bermain politik menggunakannya.

"Ahli Pas mesti berpegang kepada ahli Sunnah Wal Jamaah. Jika ada yang menganut amalan Syiah, maka ia secara automatik terkeluar dari menjadi ahli Pas," katanya menerusi satu kenyataan media.

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Mat Sabu main politik dgn Syiah?

    BalasPadam
  2. bukti syiah sorok dalam pas...

    https://www.youtube.com/watch?v=5PjK9fid9Ho&feature=c4-overview&list=UUS_veLhDYPRfuCeYCejNlgQ

    BalasPadam
  3. Patutlah Mat Sabu sanggup kata makan babi dgn Guan Eng lebih sedap dari makan ayam dgn Najib.
    Syiah kata boleh ka seorang Islam berkata begitu.

    BalasPadam
  4. Pecat dr PAS Alhamdulillah ! Kalau menganuti Syiah, terpecat dr Islam !

    BalasPadam
  5. Pecat badigol ni. Ularmak Syiah ada bagi fatwa minum bulan Ramadhan siang hari ok boleh sambung balik puasa. Apa tu? Ada pulak melayu2 PAS hidung pelepah nyiok arak gambar Ayatollah Khomeini.

    BalasPadam
  6. kalau begitu PRK di Bukit Gantang Perak dan Sepang Selangor perlu diadakan..kedua dua Parlimen yg dimenangi PAS dipimpin oleh MP SYIAH

    BalasPadam