Sabtu, 6 Disember 2014

HOT ~ Video Tun M..!


Dush..!



Lu Fikir La Sendiri!!!

15 ulasan:

  1. Ada juga 4 orang buta yang di upah Mamak sondol nie.

    BalasPadam
  2. Dalam gambar di atas , semua itu dalam satu keluarga Mamak yg besar ke?????????

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama 5:36 dan 5:31 mmg sah anak haram penjilat lobang taik kafir DAP/RBA dan Aljuburi Laknatullah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan anak haram... dia hujah xde. Yg ade cuma kebencian dari hatinya yg hitam dan busuk. Itu je yg mampu dia komen ...pi mai pi mai tang tu. Kikiki....jgn layan lagi

      Padam
  4. Cakap Mamak ini cam gergasi tapi tak ada apa pun yang gegar. Mungkin hanya bilik Jamban Cik Kuti yang runtuh akibat mulut celuparnya. Mungkin saya dah salah anggap bahwa Cik Kuti ini jaguh dunia, tapi pada reality nya anjing ini hanya ular tua yang amat berbisa , dan biasa patuk orang yang sedang tidur. Begitulah sifat2 pondan Cik Kuti Ular Tua Malaysia.

    BalasPadam
  5. Cakap Mamak ini cam gergasi tapi tak ada apa pun yang gegar. Mungkin hanya bilik Jamban Cik Kuti yang runtuh akibat mulut celuparnya. Mungkin saya dah salah anggap bahwa Cik Kuti ini jaguh dunia, tapi pada reality nya makluk jadian ini hanya ular tua yang amat berbisa , dan biasa patuk orang yang sedang tidur. Begitulah sifat2 pondan Cik Kuti Ular Tua Malaysia.

    BalasPadam
  6. Aku nak tahu dimana jibun2 Madir beli cermin mata gelap katun, topi komando dan pingat2 plastik , hebat cam Green Beret , tapI hakikatnya mrk itu penangkap tupai kerana tak mampu beli semangkuk nasi, jadi terpaksa lah mengemis pada Cik Kuti anak Haram Malabari ini, Jaguh Sundal No.1 dunia. Kalau tengok bangunan Petron dan Kencana, bakar sahaja lah bangunan2 ini sebab dibuat dgn wang curi.

    BalasPadam
  7. Mamak Roti Canai Pertama Kompleks7 Disember 2014 11:15 PG

    4 orang yang berotak biul dari Tampoi , yang bercermin mata gelap, siap dengan topi komando dan lencana Green Beret dapat peruntukan untuk beraksi menyokong ular tua yg bernama Mahathir Mohamad Kuti. Semua perhiasan yang dipakai itu diderma oleh Arked2 Mara yg bersebelahan Pertama Komplek. En Rao penjaga Jamban di Arked tersebut menceritakan ini kepada saya.

    BalasPadam
  8. Baca balik betul2

    Sinar Harian ni sape punye PROKSI ????

    Tun M ada sebut ke nama Najib, UMNO, BN.... ni semua provokasi pakatan haramjadah melalui Sinar Harian

    Termasuklah sekali haram jadah blogger ni yang spin cerita hanya berdasarkan tajuk !!!!

    BalasPadam
  9. Jangan main 2 Anon 10:05 , 4 ekor yang bercermin mata gelap adalh bekas komando yang beraksi kat Vietnam dulu, dibawah seliaan Leftenant General Ramesh Rao, Victoria Cross yang Berjaya melancar serangan hendap ke atas reban ayam Vietcong dan mrk itu masih sihat belaka dan boleh terus berkhidmat jaga Mamak Tua ini.

    BalasPadam
  10. Yang aku takut ialah Pengikut2 setia si Mamak Tua ini boleh bunuh diri beramai ramai sekiranya Ular Mamak ini diancam sebab taksub sangat, maklum lah dah makan banyak sangat duit curi Mamak nie.

    BalasPadam
  11. Apakah peranan Bomoh dlm pasukan Madir.

    BalasPadam
  12. Mamak nie nak anak toyol nya jadi PM. Itu je Cerita. NGO yg setia kpd Mamak nie nak dapat makan sikit sisa 2 buangan Kuti. Melauan betui kumpulan ini. Mana dia tukang angkat taik kelas I Ramesh Rao. Sesiapa nak upah Pengangkat Tong Tahi , panggil Lef Gen Ramesh Rao, dia dah sah dapat kontrak angkat taik seluruh Malaysia kerana sokongan kuat beliau kpd Mamak.

    BalasPadam
  13. Ingat 2 anjing paria bernama Ramesh Rao dan Nallikarupen tak kelihatan di gambar , mungkin sibuk cuci Jamban Madey.

    BalasPadam
  14. ...................Nak Mukriz Botak jadi PM, itu lah keinginan Mamak.............

    BalasPadam