Isnin, 8 Disember 2014

Negara Melayu & Islam Bagi Anwar Aljub..!


Dasar kesaksamaan, dasar kesamarataan..! Sedangkan yang diajarkan kepada kita ialah - Kepada ku Agama Ku, Kepada mu agama Mu..! Tidak ada kebersamaan dalam mentauhidkan Allah yang Maha Esa..!

3Panas!!! Gambar-Gambar Anwar Ibrahim Bagi Bantuan Kepada Melayu Dalam Gereja


Apa sudah jadi dengan KETUM Anwar Ibrahim dan Dato Menteri Besar Azmin Ali, memperlekehkan maruah dan harga diri umat Islam dengan mengadakan penyerahan sumbangan di dalam sebuah dewan Gereja Holy Family di Kajang. Kita tidak mempertikaikan sekiranya bantuan berkenaan diberikan kepada penganut-penganut Agama Kristian.

Kenapa membabitkan umat Islam di dalam majlis penyerahan sumbangan ini? Apa yang cuba hendak disampaikan kepada masyarakat? Sudah tidak adakah masjid dan surau di sekitar Kajang untuk upacara penyerahan bantuan kepada keluarga Islam ini hendak diberikan?

Ini pula gambar KETUM Anwar Ibrahim bersama Paderi Besar Malaysia (Arch Bishop). Mungkin KETUM minta doa Arch Bishop agar Hakim Mahkamah Persekutuan menyebelahi dalam sabitan liwat kes beliau kot?


Gambar dibawah pula adalah Saudara Nazree Yunus diberi peluang untuk membaca doa di dalam gereja. 40 tahun juga CTS hidup, inilah kali pertama CTS mendengar orang Islam Muslim membaca doa di dalam majlis yang mana 95% adalah penganut Agama Kristian. Apa nak jadi dengan puak-puak ni.


Antara orang-orang Islam yang bangga berucap di gereja. Calon-calonnya adalah:




Lu FIkir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Aku benci mahadir kerana memberi ruang luas kepada orang jahat musuh islam ini, dan pengikut pengikutnya, kedalam mainstream politik negara....tanpa bantuan mahadir yg membawa penjahat ini ke tahap dpm, musuh islam dan musuh negara ini would have been preaching and barking at lorong haji taib bersama sama tukang jual ubat tenaga batin...

    Cant forget, cant forgive mahadir, on this one big mess....lain aku boleh cuba lupa dan maaf...

    BalasPadam
  2. Entah apa anuwar ,pak aji dan mb tu dah murtad sejak dulu lagi...tak berani umum dah keluar agama Islam...kalau ada isis kan bagus...,kalau anuwar tak sembahyang takkan mahadir tanggung dosanya... macai...

    BalasPadam
  3. Mungkin ini adalah strategi antara satu pihak dengan satu pihak yang lain atas tujuan win win situation demi kepentingan perjuangan masing-masing!!!! Ikhtiar politik bersama pihak gereja. Teruja nak dengar komen dan pandangan PAS sekutu Pakatan Rakyat???

    BalasPadam