Ahad, 26 April 2015

Hassan Oh Hassan..!


Kadang kadang bila kita mendengar suara Menteri bercakap rasanya macam dia tak pernah study pun apa isu yang nak disampaikan..! Main boh ajer...!

Mula dulu bukan main lagi..!


Menyembur nyembur air liur..! Akhirnya...


Apakah Menteri ni tidak mendapat nasihat? Atau Menteri ni tak mahu terima nasihat? atau Menteri ni memang tak boleh lagi nak di nasihat? atau dah takde orang lagi dah nak nasihat..!!!

Tidak kah ini bukti bahawa pihak kerajaan gagal memahami kerenah dalam perlaksanaan GST? Bukti bahawa tiada contoh terbaik yang digunapakai dari negara yang sudah berjaya melaksanakan GST..!

Jadi selama ni mereka buat apa? apa faedah duit beratus juta yang dibelanjakan untuk penerangan, makmal, iklan dan pelbagai lagi?

Ini la kerisauan yang kita bangkitkan awal dulu bahawa pihak komunis liberal akan mengaut 2 keuntungan dari pelaksanaan GST..!

Pertama komunis liberal akan mengaut untung duit!

Keduanya komunis liberal mendapat keuntungan politik hasil dari kemarahan rakyat..!

Agak agak Hasan dan Mad Maslan faham tak perkara ni..!

APa pun tolong la jangan langgar lutut Menteri ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Gunalah hak kita sebagai pengguna, kalau rasa membebankan jangan masuk makan. Kami dah lakukan di kawasan kami, sebuah kedai runcit Cina dah gulung tikar kes kena boikot, utamakan kedai org Islam.

    BalasPadam
  2. Memang menteri ni patut letak jawatan..dah jadi BIAWAK HIDUP buat rakyat dan kerajaan..kalau macam ni apa bezanya dgn SST..Menteri Bahalol..PM Najib pun mungkin dah BUTA kot.

    BalasPadam
  3. PM & semua menteri cuma tahu 6% sahaja ...

    BalasPadam
  4. Najib dan menteri2 kayu ni patut berundur dari politik... kerana mereka rakyat semakin hilang kepercayaan kepada BN..

    BalasPadam
  5. Menteri2 yang dilantik Najib banyak Otak Bodoh dari ORANG KEBANYAKKAN..
    Pernasihat2 pun sama tak ada OTAK..

    banyak kenyataan Menteri & Penasihat dianggap bahan lawak yang bersifat KEJI..

    BalasPadam