Isnin, 26 Ogos 2013

AWAS..! Mashitah Datang Menggoda..!!!


Bagus la..tak salah mencuba..! malah digalakkan sesiapa juga yang merasa diri layak untuk menawarkan diri. Bagus untuk UMNO maka bagus untuk bangsa..! bagus bagi bangsa pastinya berguna kepada agama. Tak gitu?

Tajuk goda tu maksudnya Dr Mashitah sedang dan akan mempergiatkan usaha menggoda dan meyakinkan para perwakilan wanita seluruh negara untuk memilihnya..takde kena mengena Mashitah nak menggoda Pak Mat, Pak Kasim atau Lebai Sudin..! Jangan perasan...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Bekas Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator Datuk Dr Mashitah Ibrahim hari ini mengumumkan akan bertanding bagi merebut jawatan Exco Wanita Umno pada pemilihan yang akan diadakan Oktober ini.

Ketua Wanita Umno Bahagian Baling itu menawarkan diri untuk bertanding pada pemilihan kali ini kerana beliau berpendapat beliau mempunyai kekuatan dalam menjawab tohmahan dan dakyah yang dilontarkan oleh pembangkang termasuk parti Pas.


“Apabila berhadapan dengan ahli parti Pas, mereka banyak menggunakan isu-isu agama dan dengan kehadiran saya dalam Umno, saya yakin isu ini dapat ditangani.


“Kehadiran saya bukanlah semata-mata untuk mewakili kaum wanita sahaja tetapi juga supaya mampu berdepan dengan pihak pembangkang”.


Ditanya mengenai pemilihan jawatan Ketua Wanita Umno, Mashitah berkata beliau yakin bahawa ahli Umno akan membuat pilihan yang terbaik untuk jawatan tersebut.


“Saya percaya kehadiran saya dapat memberi nilai tambah kepada parti dengan pengalaman saya dan disamping itu, kuasa intelek merupakan satu faktor yang amat penting. Oleh itu saya berharap saya diberi peluang untuk menggalas tugas ini,” tambah beliau.


Sebelum menceburkan diri dalam politik, Mashitah merupakan bekas pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM).


Di peringkat akar umbi, beliau menjawat jawatan Ketua Wanita UMNO Bahagian Baling setelah mengalahkan pencabarnya pada persidangan UMNO Bahagian pada 1 November 2008.


Sehingga kini, beliau masih menjadi panel pelbagai forum terutama berkaitan agama yang merupakan bidang kepakaran beliau.


Dalam Pilihan raya umum 2004 Mashitah mengalahkan Ustaz Taib Azamudden Md Taib dari PAS dengan majoriti 4,229 undi.


Kalau macam Mashitah ni bertanding Ketua Wanita pun layak..! Amacam..berani???

9 ulasan:

  1. sesiapa pun boleh bertanding ketua wanita
    tapi kena lah wanita sejati

    anwar di kutuk umno kerana dituduh pengamal lbgt
    sekarang umno pula nak lantik ketua wanita yang lbgt

    apa cerita umno?

    BalasPadam
  2. PRU 2008 beliau dikatakan salah seorang pengkhianat parti..maka, fikir2kanlah.

    BalasPadam
  3. Eeeee.....jijiknye!!...

    BalasPadam
  4. Anuwo Ibrohim Said:

    Saiful meliwat diri nya sendiri !

    BalasPadam
  5. Dr.Mashitah seorang intelek,beberapa tulisannya yg pernah saya baca bernas dan sukar utk pihak lawan menangkisnya.Umno kena bersikap terbuka dan ahlinya kena bijak memilih.Kalau saya ahli Umno tentu saya akan memilih beliau.

    BalasPadam
  6. Aku sokong Mashitah jd EXCO wanita dr lantik wanita tk tulen sekor tu dlm UMNO. Aku heran mcm mana Wanita yg x mcm wanita sekor tu boleh di sebut2 jd pemimpin sepatutnya dr awal lg kena out of the list.. UMNO jgn pura2 je tentang LGBT tp dlman same je mcm PKR... rakyat ditipu jg!

    BalasPadam
  7. Dr mashita,in syaa Allah boleh menang sebagai AJK wanita UMNO dengan undi yg tinggi.

    BalasPadam
  8. Jujur aku cakap bahawa andaikata Dr Mashitah naik ghairah & mengambil keputusan untuk telanjang & melayan 3-4 lelaki hensem tanpa kondom. Aku masih rela peristerikan dia.

    BalasPadam