Rabu, 14 Ogos 2013

Kerajaan BN Tapi Penjawat Awam Tetap Pembangkang..!


Akhirnya setelah digantung dan di 'reject' oleh UiTM, beruk mat yeh ganas pembangkang yang menganut fahaman sesat syiah ini diterima masuk ke Universiti Sains Malaysia. Surat tawaran dah keluar..! apa lagi yang boleh dibuat? 

Kalau ditarik balik tentu akan dikata macam macam..! malah kes akan dibawa ke Mahkamah! konon mengganggu dan menghalang hak asasi seekor beruk syiah PAS.

Pasti ada yang menarik tentang mat yeh ni dimata para penyokong pembangkang yang menjadi ukuran pihak pendaftar kemasukan ke U untuk mengambilnya belajar..

Antaranya...





Bila dah penuh segala kelayakan di mata para penyokong pembangkang seperti diatas tu maka keputusan pun dibuat...


Kerajaan BN peduli ke? kalau peduli kerajaan perlu panggi siapa yang didalam pentadbiran kerajaan yang telah meluluskan pengambilan mangkuk@mat yeh ni.

Itu pun kalau peduli ler..peduli ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. USM dah tahap mangkuk ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada unsur salahguna kuasa ka? Atau mungkinkah rasuah atau pilih bulu? Atau ini sistem baru MERETOLOLKRASI?

      Kesian orang Melayu, nampak seolah2 semakin tolol semuanya, dari Perdana Menteri hinggalah ke bawah. Aku sendiri pun dah bengong nak fikir apa yang dah jadi.

      Nak kata orang UMNO tak sembahyang, ramai jugak puak2 PAS yang sembahyang tonggang-tebalik, pun tolol jugak.

      Nak kata takde pendidikan, ramai jugak yang balik dari Mesir. Ustaz Azhar walaupun bukan keluaran Universiti Al-Azhar tapi bijak terlebih-lebih hingga tak dapat nak patuh had laju jalanraya.

      Dan dalam topik ni aku pun hairan macam mana dan apa kriteria pemilihan yang dibuat untuk beruk sial yang bernama Khalid Mohd Ismath ni. Takkan lah keKURANGan AJARan jadi alasan utama pemilihan. Alangkah bagus kalau USM atau UPU boleh bagi penjelasan.

      Dan satu soalan lagi yang aku teringin sangat nak dengar jawapannya. Khalid Mohd. Ismath ni dapat pinjaman PTPTN atau bantuan kewangan Kohillal?

      Padam
  2. Universiti Syiah Malaysia

    BalasPadam
  3. Ambo kelek kelatae undi hamPAS jugok?highway dok nok siap dah?

    BalasPadam
  4. sebab tu perkerjaan dlm sektor awam banyak pembangkang tukang temuduga banyak tak suka UMNO kalau org UMNO susah nak dapat kerja begitu juga permohonan tanah kalau pembangkang senang dapat tanah di pohon kalau org UMNO dpt sokongsn sepenuhnya dpd wakil rakyat baru lah anaaaka org UMNO bernafas

    BalasPadam
  5. budak bodoh esmet ni layak tebar roti canai je,,meluat aku tngok mukanya...budak ni dh terlebih makan makanan yg subhah,,sukar nak terima kebenaran,,,baghal syiah ni,....

    BalasPadam