Sabtu, 24 Ogos 2013

HOT..! Timbalan Menteri Paria Ludah Najib Pulak..!


Selepas terus menerus mempamerkan kekurangajaran dan kebiadapan paria hindraf selama ini, beruk hindraf yang diangkat menjadi Timbalan Menteri bersuara sekali lagi dengan nada yang lebih biadap..!

Paria ni berkata -

Pemimpin Persatuan Hindraf Malaysia berkata, sebagai pemimpin masyarakat terpinggir, beliau tidak boleh kekal sebagai pemerhati tidak berpihak hanya kerana beliau kini berada dalam kerajaan.

Dalam kenyataan berkaitan, timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berkata, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi sebelum ini salah faham hasratnya.


NONE
"Menjadi pemimpin golongan India yang terpinggir di negara ini, saya tidak boleh hanya menjadi pemerhati tidak berpihak di luar hanya kerana saya berada dalam kerajaan," katanya.


Amacam..? pemimpin paria yang terpinggir..!!!


Paria dari celah longkang diangkat menyertai kabinet masih tetap menafikan kebaikan yang kerajaan beri kepada kaum india..!

Paria ni bukan sahaja biadap dengan mempersoalkan tindakan pihak berkuasa terutama tindakan pihak Polis baru baru ini tapi sebenarnya paria ni sedang menunjal muka  Najib yang telah melantik paria ini kejawatan nya sekarang.

Paria ni sikit pun tak menghargai dan menghormati pengiktirafan yang diberikan oleh Najib kepadanya walaupun sebenarnya majoriti rakyat di negara ini sudah lama menolak spesis paria yang menyusahkan ini.

Tindakan paria ni tak ubah seperti meludah muka Najib..! Paria sekor ni pun tak ubah seperti mana mana anjing bangsat peliharaan Anwar dan pembangkang...

Ada Najib kesah?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. PM kita mmg suka kena LUDAH....kalau kena KENCING lagi dia suka....dah lencun & berbau satu badan kena ludah & kencingpun masih tak sedar diri.....samada LURUS BENDUL atau BONGKAK tak tau la

    1 Malaysia!!!!.....endless possibilities!!!!.....ENDLESS PROBLEMS adala

    sorry la ckp kasar, dah puas da berlembut.....penat kita sokong, lain yg dpt habuannya.....boleh blah!!!

    BalasPadam
  2. menunjukkan umno dan BN tak ada orang yang berwibawa untuk menerajui kerajaan sehingga sebarangan orang diambil menjadi menteri. Konon nak amik ati diaorang?

    BalasPadam
  3. Kalau paria tidak boleh nak jadi barahman,paria tetap paria.Masa datang ke tanah melayu dulu pakai cawat,sekarang lupa diri itulah pepatah melayu kata kacang lupakan kulit.

    BalasPadam
  4. Tolong jangan gunakan perkataan Paria ,hormat bangsa lain dan jangan menyinggung perasaan orang lain atas dasar kemarahan anda terhadap individu tertentu be a gentlemen dont like jakun.

    BalasPadam
  5. Kata jgn guna perkataan lain, hormat BANGSA lain, jgn menyinggung perasaan org lain... tp boleh pula babitkan JAKUN. Awak tau ke JAKUN tu apa? Utk pengetahuan anda yg kurang bijak, JAKUN tu adalah suku kaum Orang Asli yg mgkn ada yg sdh lbh bijak dari anda.

    BalasPadam