Khamis, 15 Ogos 2013

Pegawai Khas - Jawapan Nazri


` my son does not even get paid by the Government..in fact I could even rename him my office boy..no problem..an office boy who drives a Ferrari '..Nazri Aziz said jokingly..commenting on his son's appointment as his Special Officer in his Ministry...

Amacam? tak tahu sama ada nak ketawa atau nak menangis mendengar jawapan dari seorang Menteri ni.

Begini la bila kuasa ada ditangan..macam macam boleh berlaku..!!! huhuhu.

Lu Fikir La Sendiri!!!


12 ulasan:

  1. Jebat Berkokok15 Ogos 2013 12:36 PG

    Nasib baik Namewee tak jadi pegawai khas dia..Hahahaha...

    BalasPadam
  2. Salah satu dead wood dlm kabinet Dato Najib...

    BalasPadam
  3. ini lah yang dinamakan salah guna kuasa agak agak la amik anak jd pegawai khas dah meluat orang2 umno tgok bila ada kuasa abis semua nak dipulunnya cakap PM berhentikan aje nazri ni dari jadi menteri ramai lagi yang berkebolehan utk jd menteri

    BalasPadam
  4. pastikan biawak ni disingkirkan dari MT pada PAU nanti.

    BalasPadam
  5. ok le anak beranak makan duit haram..selama ni dia jadi yb sampai la jadi menteri membesarkan anak2 dgn duit tak berkat..sampai skrg dah jadi org kaya dan senang lenang..itu la jadinya..org melayu undi dia dr dulu dgn harapan supaya dia membela nasib org melayu di Tanah Melayu nih..sebaliknya yg berlaku bukan dia membela bangsa melayu,malah jadi pengkhianat pulak kpd bangsa melayu..malaslah aku nak ulas pjg2 pasai dia ni..buat hilang mood..buat tak lalu makan nasik..buat semak kepala ja..org lain pulak nanti jadi mangsa kemarahan..

    BalasPadam
  6. letih dah cakap dan tulis pasal jin buragas dalam kabinet najib. lepas satu, satu kes 'baldi bocor' berlaku dalam kabinet najib. tp yg herannya, najib ni still relax je. nak relax betul2 ke dato' najib? PAU dah makin dekat ni.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pun heran.Najib masih bajet Cool,Rilek,Gedik dan Santai dengan senyuman berbibir merahnya.ChaiiTTT..!!!

      Padam
  7. Nazeri ni dah lama dah... Muka pembohong putar belit nepotisme tak layak jd Menteri atau wakil UMNO Melayu...

    BalasPadam
  8. MORALLY IT IS WRONG.
    PEON, OFFICE BOY OR SPECIAL OFFICER, NO MATTERVWHAT, IT IS WRONG.
    IT IS NEPOTISM, CRONYISM OR WHAT.....MORALLY IT IS WRONG.
    WRONG WRONG WRONG !..........MALU LAGI MEMALUKAN.

    BalasPadam
  9. Assalam Bro

    Masalahnya bukan pasal gaji yang tidak dibayar oleh kerajaan... Utk maklumat semua... Projek kat Kem. Pelancungan ni mega2 belaka... Sebab tu ramai pegawai2 dia yang bekerja di luar negara bole jadi jutawan belaka... Confirmlah lepas ni segala projek kat pejabat dia dibocorkan oleh anak dia pada sedara-mara dia utk masuk tender.. Pandai sungguh menteri dapur kabinet Najib ni... Disini secara terang akan berlaku conflict of interest... Kem. yang paling membazirkan wang rakyat...

    BalasPadam
  10. Tan sri Nazri harus letak jawatan kalau nak jaga anak yang bermasalah. Biar orang lain bertugas sebagai menteri. Isu nya serius dan dia mengelak dengan berjenaka. Ini bukan isu dia bayar gaji atau tidak. Ini melibatkan korupsi salah guna kuasa. Anak beliau terdedah kepada berbagai kontrak dan peluang dan sudah tentu dia berpeluang mengaturkan untuk syairkat atau badan pilihan nya atau ayah dia.

    Memang nasib anak dia kalau lepas ni boleh beli lagi satu ferrari. Tapi tindakan Nazri aziz akan tetap bawa pandangan songsang terhadap kerajaan So Najib Razak agak agak la kalau nak tolong kawan. Beri saja Nazri Aziz tanggung jawab lain , leceh lah ada Menteri sewel. jawapan bodoh dia sengaja dia buat untuk elak jawapan sebenar yang kita perlu - yaitu dia salah guna kuasa, bayar gaji atau tidak bukan issue . Tak perlu lah menunjuk anda terlalu kaya tak perlu gaji kerajaan. Bila dia tak terima gaji , bermakna dia lebih berkuasa. Macam si dia tu yang anugerah tuhan tu dapat gaji RM1/ tapi kuasa dia hebat, sama sama sewel.

    BalasPadam
  11. Jom tolak BN selagi Najib lembik tak buat apa2 atau dia sendiri letak jawatan. Kuasa ditangan kita untuk menentukan pemimpin kita. Ayuh kpd mereka yg sayangkan negara dan bangsa serta agama tolak Najib dan kroni2 dia di PAU akan dtg ni. Ya mereka2 ni akan tabur duit merata2 utk dpt undi tetapi mereka lupa bahawa kita akan gunakan sepenuhnya media yg ada utk mengajak seluruh ahli UMNO menolak Najib dan sekutu2 nya.

    BalasPadam