Selasa, 6 Ogos 2013

Macam Macam Sesat Sekarang Ni..!

Macam macam sesat sekarang ni..! 

Sepuluh individu yang mendakwa mereka pewaris Yang di-Pertuan Agong, ditahan ketika berhimpun di Pintu 1, Istana Negara di sini kira-kira 4 petang hari ini.

Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields Supt Aida Abdul Hamid berkata mereka yang terdiri daripada lapan lelaki dan dua wanita itu berpakaian serba hitam dan menaiki tiga buah kereta.

"Kumpulan ini mendakwa mereka dari Kumpulan Panji Hitam dari Timur Empayar Langkasuka Nusantara dan datang ke istana kerana mendakwa mereka adalah pewaris Agong yang sah.

"Tangkapan termasuk rampasan kesemua kereta dibuat oleh ketua balai polis Jalan Travers dan dibawa ke balai Travers," katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

Menurut Aida tidak ada senjata ditemui ketika pemeriksaan polis terhadap kereta yang dirampas, kecuali 13 bendera bertulisan jawi dan beberapa helaian watikah baiah.

Katanya semakan awal mendapati tujuh daripada mereka berasal dari Melaka, Perak dan Kedah.     

Aida berkata siasatan juga mendapati antara ajaran kumpulan itu ialah mendakwa dua kalimah syahadah sedia ada tidak sah dan anggota baharu diwajib berbaiah serta mengucap kalimah syahadah yang baharu di hadapan ketua yang bergelar 'Tuanku'. - Bernama

Lu Fikir La Sendiri!!!
ni bukan agong..! ini bengong..!!!

2 ulasan:

  1. Ni bukan Langkasuka...ni Ikutsuka..!

    BalasPadam
  2. Saya syaki kumpulan ini PENGGANAS 'Syiah' yg dihasut atau ditaja Barat-Israel - bahkan ada yg tak ada IC, jadi mungkin rakyat Indonesia/Filipina Bukan Islam (ada rupa mcm Melayu), yg menyamar sbg org Islam, nak menimbulkan PERANG di Malaysia antara puak Sunni-Syiah Sebab cara mereka meenyerang Istana Negara itu sungguh ganjil dan seolah mahgu ditawan polis dgn segera.

    Memang ajaran puak Syiah harus jangan merebak di Malaysia, juga sebagai strategi PENGHALANG (Prevention strategy), supaya kita umat Islam, dari berlainan mazhab tidak sampai berbunuh sesama sendiri. Jika ini berlaku, yang akan ketawa macam SYAITAN DURJANA ialah MUSUH ISLAM dari puak Kristian Zionis DAP/PKR yang amat MERBAHAYA. Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll).

    Maka saya amat terkejut membaca tentang anak muda Melayu ini, yang bernama Faisal Hamdi, yang menjadi Pengganas dalam Free Syrian Army (FSA) – di http://brojinggo.blogspot.de/2013/08/faisal-anak-muda-malaysia-ambil.html, Faisal Anak Muda Malaysia Ambil Keputusan Berperang Di Syria!, Monday, August 5, 2013 (saya dah adukan pd KDN).

    FSA ini sebenarnya ialah kumpulan Pengganas yang amat kejam, ditaja oleh Barat-Israel, yang diketuai oleh ejen CIA-MI6-Mossad. Ejen-ejen ini menyamar sebagai orang Islam dan menghasut anak muda Sunni Islam untuk berperang di Syria, Lebanon, Iraq dan Iran, kononnya untuk menjatuhkan Kerajaan Syiah (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel ChossudovskyGlobal Research, June 19, 2013).

    Sebenarnya ini adalah MO Barat-Israel untuk menjajah Dunia Islam yang kaya minyak-gas dan menghasut lebih ramai anak muda Islam menjadi Pengganas, yang akan menjadi merbahaya pada Dunia Islam.

    Dan lihatlah di mana Facebook tidak mengharamkan panggilan keganasan anak muda ini - ini ialah kerana Facebook dikuasai Yahudi Zionis Amerika. Sedangkan artikel YB Tun Dr. Mahathir Mohammad “The Chinese Dilemma“ boleh pula diharamkan.

    Bahkan Barat-Israel juga menaja kumpulan pengganas 'Syiah' utk menjatuhkan k'jaan Iran yg kaya minyak-gas, menubuhkan puak Syiah palsu di Dunia Islam yg kaya minyak-gas dan dan menimbulkan perang antara puak Sunni-Syiah termasuk pengganas 'Syiah' yg kononnya mahu menwan Istana Negara itu - lihat pusat pengganas 'Syiah' ini yg ditaja CIA-Mossad di US:

    1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano; dan

    2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13]

    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam