Ahad, 18 Ogos 2013

Orang PAS Syiah Jangan Tengok...Video Kelucahan Mad Sabu...!


Layan..



Apa kata Mad Sabu berkenaan Syiah..


1. Pegangan saya selaras dengan pegangan Khomeini (laknatullah);

2. Saya mengajak kita meneladani Khomeini (laknatullah) dan meletakkan namanya sebelah nama Nabi Yusuf alaihissalam;

3. Saya mengajak kita semua mencontohi Khomeini (laknatullah);

4. Saya kagum dengan Khomeini (laknatullah);

5. Saya meneruskan pencarian pemikiran politik saya dengan 
membaca hasil-hasil tulisan Khomeini (laknatullah);

6. Saya memuji Khomeini (laknatullah) yang memberi orang Kristian di Iran hadiah pada hari Krismas sehingga mereka terharu; dan

7. Kita ambil contoh Imam Khomeini (laknatullah). Macam mana seorang ULAMA yang menggerakkan rakyat sehingga boleh buat revolusi.


MYKMU

Lu Fikir La Sendiri!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan