Khamis, 1 Ogos 2013

Ibu Anjing Dikurung..!


Nampakny selama 2 hari ni banyak la anjing yang berkeliaran seperti mana berkeliaran nya si Latifah Koyak yang cuba membela ibu anjing yang sedang direman kini. Ibu anjing terkurung bagi tempoh 48 jam. Latifah Koyak boleh ler ambik peluang jaga anak anak anjing tu..!

Wanita yang mencetuskan kontroversi menerusi video sambutan Aidilfitri bersama tiga anjing peliharaannya direman selama dua hari sehingga Jumaat.
Maznah Mohd Yusof, 38, direman di Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat, Johor setelah diambil keterangan di Bukit Aman pada Rabu.
Polis menahan Maznah selepas didakwa membuat video kontroversi menyambut Hari Raya bersama tiga ekor anjing dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan.
Maznah dipercayai individu yang memuat naik video itu tiga tahun lepas di YouTube.
Rakaman video selama 1 minit 44 saat itu, memaparkan seorang individu membawa tiga ekor anjingnya bersiar-siar dekat perkarangan masjid dengan menggunakan suara latar Takbir Raya.
Video itu turut menunjukkan individu itu yang memakai Baju Melayu hitam membasuh kaki anjingnya, kemudian seolah mengambil wuduk dengan membasuh kakinya pula dan mengelap anjingnya sebelum menyediakan kuih raya untuk tiga ekor anjing itu.
Video itu juga menyiarkan kata-kata "Raikanlah Aidilfitri bersama-sama, tanpa mengira spesies, warna dan asal-usul (dengan menunjukkan gambar tiga anjing itu).
Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. LATIFAH KOYAK TU SEJENIS ANJING EH?

    BalasPadam
  2. Aah betul tu, anjing belaan DAP dan BABI. Tipah selalu tertipu. Anjing ni nama tipah koyak rabak.

    BalasPadam