Khamis, 28 Ogos 2014

Akuan Hamba Sahya...!



Dasar hamba abdi..! 


SHAH ALAM: PAS akan menghantar lebih daripada satu nama untuk dipertimbangkan oleh Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah, walau bagaimanapun, jawatan menteri besar adalah milik PKR, kata Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali.

"PAS akan menghormati perjanjian dengan Pakatan Rakyat bahawa jawatan menteri besar akan diberikan kepada ahli PKR," kata Mustafa selepas mengadakan mesyuarat di ibu pejabat PAS Selangor di sini, Rabu.

"Jawatan itu adalah milik PKR. Nama-nama akan dikemukakan oleh pimpinan PAS pusat.

"Kami akan mengemukakan lebih daripada satu nama daripada PKR kepada Sultan," kata Mustafa. "Saya memberi jaminan bahawa tidak akan ada nama daripada PAS," katanya.
Sultan telah memberikan PAS, DAP dan PKR sehingga 3 September untuk mengemukakan lebih ramai nama calon untuk jawatan menteri besar.

Dalam surat dari istana yang dikeluarkan pada Rabu, parti-parti komponen Pakatan telah diarahkan untuk mengemukakan lebih banyak nama sebelum 3 September, walaupun PKR dan DAP bertegas hanya akan menyokong Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Surat tersebut yang dialamatkan kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan Dr Wan Azizah meminta tiga parti itu menamakan lebih daripada dua nama bagi setiap parti untuk jawatan menteri besar.

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Itu Spenda Zuhud !....depan ahli cakap Arab ana anta ana anta.....dgn girlpren dlm hotel I You I you......ini mcm pun ahli ber Takbirrrrrrrr !!

    BalasPadam
  2. Jiwa dan maruahnya dah dijual dgn kerusi, sedikit kuasa dan kedudukan, RM, dan rasa seronok dpt memuaskan kebencian pd umat sebangsa.

    BalasPadam
  3. Habis....hancus Selangor. Apalah punya bangang pemimpin-pemimpin PAS ini. Kan DYMM Tuanku dah bertitah bahawa setiap parti hantar nama calon dari parti masing-masing untuk dipertimbangkan sebagai MB bukannya menjadi ejen penghantar nama untuk parti lain. Cakaplah terus terang bahawa kami pemimpin-pemimpin PAS memang nak calon dari PKR sejak awal-awal lagi (secara tidak langsung)..... sebabnya kami memang suka main game u-turn..u-turn dan pecacai pengangkat najis untuk PKR dan DAP.

    BalasPadam
  4. Menatang mcm mustapa ali x dak nilai dah..
    Dok diam2 dan taubat nasuha sgh2...
    Lupakanlah hal dunia..
    Duit ada..
    Dok jd anjing buat apa..

    BalasPadam
  5. yer betul setujuuuuu.

    BalasPadam